Ya da onun için ne olduğunu merak ettiğiniz biri var mı?


Bunu soran kızdan ekseriyetle kaçılır.
Bu bir kezbanlık turnusolüdür.
Kendisi ilişkiyi tecrübe etmek yerine bir etiket arayan, karşı tarafın hislerine takılan ve spesifik biçimde isimlendirmesini isteyen her kadın sığdır.
Merak ettiğim biri yok sormadım nasıl ilişkiler yaşamışım :D
Bilemedim simdi
4 ölümcül soru;
Ben senin için neyim?
Şimdi biz neyiz?
Neden ben?
En çok neyimden hoşlandın?
Sormayın, sorulursa cevaplamadan hızla bulunduğunuz yeri terk edin.
Aslında oğlan erkek lugatinda iyi bsi demiş galiba Messi popüler adam. Yok ya sormadım nasılsa bana olan tavrı anlatır neyi olduğumu hala herşeyi olabildiğim biri yok annem dışında
Cevap
30Cevap
sorarsın azizim soramazsanda oturur düşünürsün öyle mal mal işin özü basit be biri bu soruyu sorduruyosa eğer karşısındakine zaten hiçbişeyi olamamıştır ve ne acıdırki bu soruyu soran kişi oluyo genelde sorduğu kişiyle olan ilişkisini ayakta tutan.
sen messi diyorsun
asdffsdhgdsdh :DDDDDD
yarıldım ya :DD
ben sormadım ama bana sorulmuştu
geçiştirmiştim cevap vermemiştim tam olarak
keşke messi deseydim xD
Hedef ben miyim :D
https://pbs.twimg.com/media/Ci-VSxQW0AASGab.jpg
O saçma sapan sorudan nefret ediyorum genelde bana soruluyor ebenin şeysin diyeceğim sonunda sinirle patlayıp :D
O bana sordu ben senin için neyim? O zamanlar ne demek istiyor fazla idrak edememiştim şimdi şimdi anlıyorum ve uzun bir süre sonra ben ona dedim
Senin için öylesine biriyim demi? diye yanıt vermedi
Bana soruyorlar genelde ben senin neyinim diye bende hicbirseyimsin diyorum ya da onlar soyluyor zaen
Sormadım. İnsana o soruyu sorduran ilişki olmamıştır zaten.
sormadım çünkü karşı tarafın neyi olduğumu ben belirliyorum genelde
Iım sordum. Ama bu biraz daha farklı bir manada sorulmuştu.
Madem öyle o zaman neyim? Gibi sormuştum. Hani canın istiyo da mı takılıyosun, seviyo musun? Napıyosun?
sormadım sormam da. karşıdan beklemedigin cevap gelirse g. t gibi ortada kalacan.
sordum.. neden cevabı beni üzecek sorular soruyorum ki
çocuk resmen iltifat etmiş kız anlamamışki. messi demiş daha buyuk ıltıfatmı olur :D
Sormustum. Bir zamanlar.
Ayrilirken baska birini seviyordu. Ben de beni neden sevmedin dedim. Cevap vermedi.
sormadım.
sorsam da cevap veremez.
ben kimsenin bişeyi değilim onlar da benim bişeyim değil
Sormak istedim ama soramıyorum yüzsüzlük gibi geliyor
Sorunca pişmanlık yaratan soru, yalan dolan süslü sözcükler aslına bakılsa birde kimse kimseyi kandirmasa.
Sormadim. Onemi yok zaten başkasi icin ne olduğumun.
Sormadım, o belli eder zaten onun için ne konumda olduğumu
Sormam gereken birisi var ama neyse cesaret edemiyorum
seviyorsan git konuş bence
:D konuştum ya 5-6 aydır konuşuyorum çok kararsız konuşmayalım dedi kaç kere geri kendi konuşmaya devam etti, hala konuşuyoruz
Öyle mi? Korkuyodur belki ustune gitme asd
boşuna zaman harcaMAK istemiyorum bosuna umutlanmak ıstemiyorum :((
Messi dediyse kötü, Ronaldo demiş olsaydı o sevgiden şüphe duyulmazdı. 😌
Sordum, sormaz olsaydım
Ne dedi ki
Geçmiş olsun kardeş
Evet..
Hiç sorma gereksinimi duymadım
Allaha şükür sormadım
Cevabını bildiğim şeyi sormak istemiyorum.
Ben neysem sen o sun dedi :)
Hayır, kimin için ne olduğumun önemi yok.
Var.. Ama cevap alamamaktan korkuyorum 😒
Ayııır sormadım knks.
Dur bir sorayım ya merak ettim 😏😂
cevabini beklemek heyecanli olsa gerek
yatakta messiymiş anlaşılan... boş işler...
anlaşılır sormaya gerek yok
Sormam öyle şeyler ben
sormadım çünkü dünyanın en saçma sorusu
Evet sordum
Ne dedi
Varla yok arası birşeysin dedi
sordum babama
Ne dedi
nahoş bir cevap verdi
sormadım sormam da
Sormadım ツ
yoooookkk ♥
Sordum sanırım
Sordum evet.
Dedim 🐜🐞🐝
Evet sordum.
Resme güldüm :D
Sormadim
Sormustum.
Nope
biz şimdi neyiz?
Ketçap ve mayonez
Huzurumsun dedi
Sordum ^^
Hic sormadim
Yok sormadım
Yok dimem
hiç sormadım ya :))
hayır
Sordum kac kere
Ne dedi
Hiçbir zaman net cevap alamadım
Hiç sormadım
Yokk
Ya Messi nedir :Sd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar