Türkçe imla kurallarına dikkat etmeyen ya da bilmeyen bir sevgili, itici midir?

Bu kişiler soğuma nedeni olur mu sizin için?
Bana bu tarz insanlar nedense hep itici geliyor, duygusal anlamda. Yani sıradan insanlar için doğal karşılarım ama, hoşlandığım birisi bunu yaparsa soğurum. Siz de benim gibi mi düşünüyorsunuz?
Ben de Türkçeye mükemmel seviyede hakim değilim. Ancak ben hangi kelimenin doğru ya da yanlış yazıldığını biliyorum. Aslında bu konudan kastım biraz da kelimelerin yanlış yazılmasıdır.
Örn.
-diyer
-eyer
-beyenmek
v. b.
Türkçe imla kurallarına dikkat etmeyen ya da bilmeyen bir sevgili, itici midir?
Cevapla