Bu kişiler soğuma nedeni olur mu sizin için?
Bana bu tarz insanlar nedense hep itici geliyor, duygusal anlamda. Yani sıradan insanlar için doğal karşılarım ama, hoşlandığım birisi bunu yaparsa soğurum. Siz de benim gibi mi düşünüyorsunuz?
Ben de Türkçeye mükemmel seviyede hakim değilim. Ancak ben hangi kelimenin doğru ya da yanlış yazıldığını biliyorum. Aslında bu konudan kastım biraz da kelimelerin yanlış yazılmasıdır.
Örn.
-diyer
-eyer
-beyenmek
v. b.
Bana bu tarz insanlar nedense hep itici geliyor, duygusal anlamda. Yani sıradan insanlar için doğal karşılarım ama, hoşlandığım birisi bunu yaparsa soğurum. Siz de benim gibi mi düşünüyorsunuz?
Ben de Türkçeye mükemmel seviyede hakim değilim. Ancak ben hangi kelimenin doğru ya da yanlış yazıldığını biliyorum. Aslında bu konudan kastım biraz da kelimelerin yanlış yazılmasıdır. Örn.
-diyer
-eyer
-beyenmek
v. b.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar