Erkekler, neden romantik film izlemek istemiyorsunuz?Not : Ne var yani izleseniz ne olur? İtiraz etmeden neden izlemezsiniz? Bakın sinirlendim hepinizee haaa :D
Erkekler, neden romantik film izlemek istemiyorsunuz?
her erkek odun değildir yani sonuçta gözünden yaş akabilri ağlayabilir. bunuda sizin yanınızda olmasını istemiyor olabilir büyütücek pek bişey yok yani illa izlicekseniz ev ortamında izler sıkıkla sıkıla izler ama izler aksiyon filmleri daha çekici gelir tabi :)
İçinde bolca liseli fantezisi barındıran aşk filmleri hoşuma gitmiyor. Romanrik filmlere soğuk değilim. Kendi çapında kaliteli olanları izledim, izlerim...
Peki siz neden aksiyon, bilim kurgu v. s izlemek istemiyorsunuz? Onceliklerinizi BENcil likten cikarip SENcil dusunmeye basladiginiz an karisdaki kisinin enpatisini de hissedeceksiniz
yok oyle busey ben severim izlerim kin dediyse yalan soylemis bir re mantikli dusunursen romantik gilmler veli nimet niye ixlersin ask suprizleri falan ogrenirsin hazir kopya bildigin :-) :-)
Neden itiraz ediyoruz biliyor musun? Oradaki ütopik romantizmi kendi ilişkilerinizde de istiyor sonra mutsuz oluyorsunuz. Sizin mutsuz olmanızı istemediğimizden :)
Vıcık vıcık hareletleri var yav. Cümleler ayrı cıvık... hem biz duygusal olarak düz varliklariz öyle herseye bakipta ayyy ne kadar romantiiikkkk diye iç geçirmiyoruz.
En İyi Cevaplar