Nedense kızlar sever, izler diye düşünce var. Erkekler de romantik film sevemez mi?


Sadece romantik film değil de romantik komedi olabilir.
Kadınlarda, filmlerdeki gibi bir romantik hayat yaşamak ister gibi bir potansiyel var çünkü.
Biz romantizmi filmlerde değil gerçek hayatta yaşamayı seviyoruz çünkü 🙄 filmlerde olan romantizm bana çok yavan ve bayat geliyor. O yüzden çok fazla tercih etmiyorum.
Yoo severim 😁 ama tek başıma izlemem, mutlaka yanımda hanım olması lazım… 😒
Cevap
16Cevap
Sevgilim olsaydı severdim ama olmadığı için sevmiyorum
Çoğu sevgilisiyle vakit geçirmek
için izlemeye razı olur
sarması gerek. konusu, senaryosu, oyuncusu, yönetmeni. kısaca film seti tepeden tırnağa önemli. en önemlisi imdb.
Yok yani romantizmi para yoksa romantizm diye bir şey yoktur
Marvel evreni xmen dc olsun lütfen romantizm neyaaaa
Sevemiyoruz mıy mıy mıy öğk
Genelde bu tür filmler sevgiliyle izlenir zaten eğer sevgiliyle izleyeceksek severiz tabi
Ben genelde izlemem, gerçeklikten çok uzak geliyo
Hiç sevmem , sıkıcı geliyor bana
İşkence oluyor çoğu için
Sevenler vardır
Onlar savas seviyor
Sevebilir
Ben seviyorum
Severim.
Ben izliyorum genelde. Aşk, romantik tarzları
Bende sevmiyorum
Nadiren severim
Pek sevmezler
Sevgilimle izlerim ama tek başıma izlemem
Sevmem
Sever
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?