Aşık olduğum kişi bana aşık değil fakat ben onu beklemeli miyim?

Arkadaşlar benim annem babam ayrı, babamla kalıyorum. Annem ise başka bir adam ile evli. Ondan 4 yaşında bir çocuğu var. Birde adamın kızıyla oğlu var. Kızı benden küçük, oğlu benden büyük 19 yaşında. Annem barıştığımız zamanlar annem, senide bizim oğlana uapsak ne güzel olur falan dediler kafam soktular bende işte yavaş yavaş aşık oldum fakat çoçuk beni istemiyor. Askerden sonra ne düşünürüm bilmem ama şimdi olmaz falan demiş. Annemde şimdi diyor ki, kızım boşver sen unut onu diyor. Kolay değil ya onu gördüğümde çok kötü oluyorum kalbim yerinden çıkçak gibi atıyor. Sizce ne yapmalıyım?
Aşık olduğum kişi bana aşık değil fakat ben onu beklemeli miyim?
Cevapla