+1 yılVallahi bende ama saydece 18 yaşındayım iki erkek çocuğum iki kız çocuğum olsa dünyalar benim olur :D
15 Yorumla
Soran+1 yılBende yaa 😊☺️
- +1 yıl
Esim 22 yaşında 4 yaşında ve 2 yaşında erkek çocuğumuz var gec kalmış sayilmazsin
Soran+1 yıl@roveşata01 harikasınız 😍😊 Allah bağışlasın
- +1 yıl
Allah razı olsun
Soran+1 yıl@roveşata01 sizdende
En İyi Cevaplar
+1 yıl00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHiç bir fikrim yok o an ki duygu hakkında
media.giphy.com/media/gfv5BhwDgZV1C/giphy.gif21 Yorumla
Soran+1 yılSüperdir bence 🤔
Oğlumla beraber emeriz işte
o birini ben birini off duygulandım :):414 Yorumla
Soran+1 yıl@veteba32 ahahhahah 😂 Ölücem ya 😂
Soran+1 yılBen de öyle hayal etmiştim hakkını yiyemem 😂
Soran+1 yılYahu istekli insan duygusal olamaz mı ne alakası var 😄 Asıl biz duygusalız be
Soran+1 yılKöreltelim diye vermemiş Allah şehveti... Eşine sakla diye vermiş. Bak bunlar hep yanlış bilgi işte 😄
Soran+1 yıl@veteba32 ahahhaha 😄 Estağfirullah yakıştırmaya bak..
- +1 yıl
sasdsasd
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
+1 yılAllah anali babalı büyütsün resim seninse yarın hemen kaldır nazar değer bak
11 Yorumla
Soran+1 yılBenim değil tabiki 😊
- Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılDünya üzerinde çocuk bakmak kadar ovverrated bir iş daha yok
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. 5 tane doğurucam. 4 erkek 1 kız. Ayy hem senin bir parçan hemde senin sayende hayata tutunuyor. Sen büyütüyorsun. Yemeğini senden karşılıyor falan. Çoksel. Ağlamadıkları sürece güzel hissettirir :D <3
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıliyi bişeyde mutlu olurum ama burda böyle paylaşman hiç iyi degil
112 Yorumla
Soran+1 yılNeden ki
Cevap sahibi+1 yılgünah ya
Soran+1 yılGöğüs görünmüyor ki, kolunu emse bir farkı olmazdı resimde hiçbir şey belli değil o yüzden paylaştım 😊
Cevap sahibi+1 yılbence öyle degil :/
Soran+1 yılAslında haklısınız ne olursa olsun paylaşmamak gerek, sadece göğüs alenî ortada olmadığı, haz verici bir görüntü olmadığını düşündüğüm için paylaşmıştım 😔 Pişman oldum ama galiba
Cevap sahibi+1 yılbencede pişman ol herkese günah kazandırdın
Soran+1 yılYa öyle demesene pis
Cevap sahibi+1 yıltövbe et bence ciddiyim kaldırda soruyu
Soran+1 yılBebek ile kadını fotoğraftan kesince göğüs gibi bile durmuyor. Sırttan bir farkı yok bakıldığında.. ben bunu bu niyetle paylaştım ayrıca soru benim istememle kalkmaz. Günaha girmişsem Allah affetsin inşallah, size de düşünceniz için teşekkür ederim.
Cevap sahibi+1 yılgüzel hayallerin var senin ama :)
Soran+1 yılTeşekkürler 😊
Cevap sahibi+1 yılgizliden çıkabilirmisin seni merak ettimde
Bebek harika ya
Yegenim ve çevredeki çocuklarla. annelik. alistirmasi yapıyorum. simdiden10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. Nasip kismet. O gunleri gorebilirsek guzel olur herhalde
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 458 cevap paylaştı.
+1 yılYaa o zaman bir gelse keske. Simdiden nasil buyutup, giydirecegimi, ogretecegimi dusunuyorum
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 601 cevap paylaştı. Yaşadım ikisini de başını oksadim güzel bir duygu yasa
20 Yorumla
+1 yılsapık mısın kızımsen annesini emen bir çocuktan ne hissedicez.
02 Yorumla
Soran+1 yılCinsel anlamda sormadım zaten.
Aşk İlişkileri konusunda 36,2b cevap paylaştı. Babası gibi karnını doyuruyor iste😊😊Sonra gazını çıkartırım.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılTabiki harika hissettirir, sonuçta senden-sizden bir parça ve ellerinizde büyüyor :)
10 YorumlaAnnedir gayet normal hissettirir
2102 Yorumla
Soran+1 yılHarika hissettirmez mi ☺️
Soran+1 yılHeey kerata erkek değil misin 😄
Soran+1 yılHayır daha süper 😁😊
Soran+1 yılAseksüel mi 😳 Cinselliği istemeyen falan mı oluyor yani?
Soran+1 yıl😳😐 yani resmen cinsel istek duymuyorsun? 😳 Nasıl ya, cidden aseksüel misin?
Soran+1 yılKendi cinsini?
Soran+1 yılYa aseksüel misin yani şimdi 😄 Nasıl olur ya sevişmek gibisi var mı, manyak mısın sen 😄
Soran+1 yılAllah'ım bu nasıl olabilir 😱😄 peki rüyalandığın oluyor mu? Hiç boşalmadın mı?
Soran+1 yılAllah'ım ben nerelere gideyim bu ne değişik bir bünye 😄 Peki rüyalanırken ne görüyorsun rüyanda 😄
- +1 yıl
Ya çok farklı bir şey. Bir kadın falan görmüyorum. İçimde birikme olduğu için kendiliğinden boşaltıyor. Bir aseksüel birini dış görünüş olarak normal bir insandan ayırt edemezsin. Dediğim gibi bu psikolojik bir durum. Yani içimde sperm olsa bile beynim kızları istememe izin vermiyor. İğrenme içime işlemiş.
Soran+1 yılVaov çok değişik takip edecektim ama sen de 1xpersin 😔 Başka hesabın var mı? Birsürü soru sorsam 😄😊
Soran+1 yılNe tedavisi kal böyle 😄 Muhafazakar biriyim hâliyle erkek dostum olmuyor, ama sen ne güzel cinsel istek duymuyorsun, hem eğlencelisin hem erkek hem de isteksiz 😄 Harika resmen ama hataydasın galiba :(( ne yapalım seviye atlarsan konuşuruz biz de.. Takip ediyorum 😊
Soran+1 yılSen de 😊
Soran+1 yılTakip etsene yahu, 'idealist' ile başlayan isim benim.
Soran+1 yılZaten tek takipçin benmişim şu an
Soran+1 yılNiye be 😄 Sonuçta yine de arkadaşların vardır. Arkadaş olmayı da mı sevmiyorsun yoksa 😱😄
Soran+1 yılYa ne tatlı ve değişiksin 😄 Evet ben de memnun oldum rahat rahat iltifat bile edebiliyorum benim için de güzel oldu.
Soran+1 yılAhahahah 😄 Yalan mı? Aseksüellikle ilgili birşeyler okuyorum, şu an gittikçe daha fazla şaşırıyorum 😄 Sonsuza kadar sevişme isteği duymamayı karakteristik özellik olarak kabul ediyormuşsunuz. Sufilik yoluna ver kendini, zîna yok şehvet yok oh mis 😄
Soran+1 yılAllah'ım bir an önce 2xper ol numaramı vereyim
Soran+1 yılAlay edilecek ne var ki ya hatta süper 😄
- +1 yıl
Ya çok komikti. O çocuk bana çok ısrar etti. Beni zorla Karaköy'e götürdü. Tabi ben gerçeği söylemedim. Sonra orada bir escort bulduk. Kadın üstünü çıkardı. Göğüslerini gördüm. Tabi bende tık yok. Büyümedi ki 😄😄😄 sonra bunu o arkadaşım sadık a söyledi. Bu nasıl erkek lan dedi. Çocuk da beni terhis gününe kadar alaya aldı. Hala aklımda o günler. Neyseki geçti gitti
Soran+1 yılYa inanılmaz 😄 Seninle konuşmaktan hiç sıkılmaz insan. Peki öpüşmek bile güzel gelmiyor mu? Ya da herhangi bir cinsiyetten biri seni heyecanlandırmıyor mu?
Soran+1 yılYa cinsel istek olmasa bile seni heyecanlandıran insanlar olmuyor mu ya 😱 Ya da seni sevmeleri falan hoşuna gidiyor mu?
Soran+1 yılAseksüel olduğundan haberi olmayan seviyordur niye sevmesin? Peki romantizm falan nasıl geliyor? 😃 Ya resmen cinsellik yok hayatında hala şok oluyorum ömrüm boyunca şok olucam 😄
- +1 yıl
Ne kadar fazla insan tanırsan o kadar çok şey öğrenir ve şaşırırsın. Romantizme gelince sonu belli. Yani bir erkekle bir kadın niye romantizmi yapar? Aynı şey gir çık. Olaya böyle bakıyorum madem çıkacaktın onun içinde ne işi var ki? ayrıca erkeklerin organı da saçma. Büyüyor küçülüyor falan. Çok ilginç. Başka böyle bir organımız da yok. Ya da bende olmadığı için ilginç geliyor anlamadım. Erkekler kadınların o organı için bu kadar şeyi neden yapıyor? çapkınlık falan yani
Soran+1 yılYa süper misin nesin😄 Artsın artık şu xper'in.. Resmen karşı cins seni heyecanlandırmıyor ve daha tuhafı kendi cinsin de heyecanlandırmıyor 😄 Ya benden sıkıldın mı? Sıkıldıysan git başımdan de bak 😄 Yeter be sus de tamam mı 😄
Soran+1 yılHiçbirşey olmaması ne demek, sen bizim gibi şehvetinle değil aklınla karar veriyorsun her zaman ya şu an çok feci felsefik yorumlar getirirdim buna ama getiremiyorum 😄
Soran+1 yılYoo çocuğu olması için cinsel ilişki yaşayan aseksüeller de varmış. Nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama yapmışlar bir şekilde vikipedi de yazıyor 😄 ve dinimizde senin için hiçbir kötü hüküm yok niye olsun çılgın 😏 Bol bol din ve lgbt muhabbeti de yaparız 😄 ama yine de şu heyecan ve cinsel istek duyma özelliğimi seviyorum tabi benden gitmesini istemezdim 😏
Soran+1 yıl@ihsanca öyle söyleyince duygulandım ya 😔 Ben de özendim şimdi
Soran+1 yılYa yerim seni be
Soran+1 yılYa manyak mısınız beni de ağlatıcaksınız ikiniz de 😞
Soran+1 yıl@ihsanca arkadaşımı rahat bırak ya 😄 O benimdir
Soran+1 yıl@ihsanca hayır sen gelince sıkıldı gitti çocuk işte, gitsene sen ne güzel sohbet ediyordum ya
Soran+1 yıl@ihsanca :))
- +1 yıl
Yok sıkılmadım. Yaşlar gözlüğümün camına düştü. Onu sildim. Gerçekten çok kötüyüm şu an. Hayatta en çok korktuğum şey yalnızlıktı. Hatta yalnızken ölmekti. Düşünsene benim yaş olmuş 55-60. Herkesin torunu olmuş. Ben hala yalnızım. Tek başıma ölüp gitsem kimse duymaz bile. Cesedim kokunca anca bulurlar. En çok korktuğum şey bu. Ama Allah büyük. Allah var gam yok
Soran+1 yılYa ben kıyamam sana Allah'ım ya böyle tatlılık olmaz ki.. Seni bir kız daha takip etmiş 😒 Heryere aseksüelim yazma ya, sadece benim dostum olman lazım
Soran+1 yılHayır etmesin ya konuşma onla
Soran+1 yılKıskanmadım
Soran+1 yılAma benim arkadaşım ol sadece
Soran+1 yıl😄😊
Soran+1 yılBuradan yazmayayım numaranı alınca susmayacağım zaten 😄😊
Soran+1 yılYa yerim seni takipten mi çıktın bir de sen kızı 😄 Allah'ım ya nesin sen nesin, tatlı mısın anlamıyorum ya, sarılsam sıkılır mıydın? Sarılsın da gitsin artık falan 😄
Soran+1 yılBen de iyi akşamlar 😙
Soran+1 yılGit hadi dönünce konuşucam yine 😄
Soran+1 yılİyi ki seni bulmuşum
Soran+1 yılBilmiyorum bence çok özel bir insansın, cinselliği bir amaç olarak görmüyorsun bu yüzden kimseye bu seveple yaklaşmıyorsun da zaten. Verdiğin sevgi daha gerçek bence; ister kardeş sevgisi ver ister arkadaş sevgisi farketmez. Hatta tüm aseksüellerin özel insanlar olduklarını düşünüyorum şu an 😄 Seksi bir aktivite gibi görüyorsunuz ama sevmediğiniz bir aktivite :)) onun yerine bisiklete binmek daha eğlenceli geliyor size; ama zaten vakti nasıl geçirdiğin önemli değil ki. Ne bileyim yahu hoş işte
Soran+1 yılYa şu kız takipçilerin niye artıyor Allah aşkına, zaten ışidci gibi giyiniyorum vallahi alırım elime mutfak bıçağı ışid müziğiyle yürürüm üstlerine
Soran+1 yılDur ya kızla konuşuyor musunuz? At pıçağı kafasına 😄 De ki benim tek bacım var 😂 Şaka tabi 😒 Ama yani hoşuma gitmiyorlar. Niye konuşuyorlar yani anlamadım.
Soran+1 yılYa sussun o bir kere 😄 Boşver sen onları arkadaşım 😄
Soran+1 yıl😏😎~
- +1 yıl
Hesabı silmeye alışmışım yanlışlıkla sildim 😔
- +1 yıl
Ben de yeni hesap açtım 😊
- +1 yıl
şu an kafam çok karışıyor 😔
- +1 yıl
Galiba hesabı bu sefer bilinçli sileceğim
- +1 yıl
Pek iyi hissetmiyorum bana dua et
+1 yılEvlenmeyi düşünmüyorum zira evlensem bile bir erkek nasıl yapacak?
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle seninle aynı hisleri yaşıyorum
10 Yorumlaİkisinide öperim 😊Karımı gece ayrı öperim tabi 😊
20 YorumlaGüzel bir duygudur kokusu yeter
10 Yorumla
+1 yılmükemmel bir tablo olurdu..
10 Yorumla
+1 yılkolay değil be olum ya velet büyütmek :D
10 YorumlaNasip diyelim yaa 😄😄
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 555 cevap paylaştı.
+1 yılSorumluluklarımı hatirlatir galiba
10 Yorumla Gözümden yaşlar akardı muhtemelen.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. e yani :D
çocuk başka bişey :D00 Yorumlacok mutlu exerdi
10 Yorumla
+1 yılsanırım dünyanın en güzel duygusudur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılaşkım digerinide ben emiyim asdasd
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılabuuuuuu bebişe bak yerüm
10 YorumlaÇok şeker
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 24,6b cevap paylaştı.
+1 yılOnu kiskanmazdim herqlde 😈😂
00 Yorumla Akşam olsada benide emzirse derim heral.
04 Yorumla- +1 yıl
Akşam is coming dersin dkkdskkdf
- +1 yıl
😂😂
Ikisine sarilirim..
10 YorumlaBambaşka bir duygu
10 YorumlaNasip olur inşaallah
00 Yorumlaharika biseydir
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlenelim. mi?
10 Yorumlaişim olmaz
00 Yorumla
+1 yılMükemmel bir duygu
00 Yorumlagüzel bir duygu
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİlginç
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar