Neden hep platoniğim? Neden kimse bana aşık olmuyor? var mı benim gibi olan :( ?

bugüne kadar hiç aşık olunmadım ama aşık oldum. Bu durum canımı acıtıyor artık. Görsel olarak çirkin değilim muhabbet edildiğinde samimiyim. vs vs. öyle aman aman bir olumsuzlukta göremiyorum. kimi sevsem olmayacakmış gibi geliyor artık. şimdi biri var beğendiğim ama o da benden hoşlanmıyor galiba:( ne yapmalıyım.
Neden hep platoniğim? Neden kimse bana aşık olmuyor? var mı benim gibi olan :( ?
Cevapla