Zengin sevgilim beni küçümsüyor mu yoksa alınganlık mı yapıyorum?

Sevgilim hesapları bana hiç ödetmiyor ve bundan fazlasıyla rahatsız oluyorum. Daha kötüsü bunu yaparak kendini havalı sanıyor. Ben orta halli bir ailedenim sevgiliminse bana göre çok daha varlıklı bir ailesi var. Bazen isteyerek olduğunu düşünmesemde beni küçümsediğini fark ediyorum. Şöyle ki geçen lüks bir cafede fiyatlar çok pahalı olduğu için çay istedim. Sevgilimse bana tuhaf bir bakış atıp ben ödeyeceğim aşkım başka bir şey iste dedi. Şok oldum ve o farketmesede çok kötü hissettim. Evet belki hesap bana göre çok fazla olacak ama o ortamlara ben gitmek istemiyorum ki. Zaten öyle ortamlarda fazlaca geriliyorum. Sizce sevgilim beni küçümsüyor mu yoksa alınganlık mı yapıyorum?
Zengin sevgilim beni küçümsüyor mu yoksa alınganlık mı yapıyorum?
Cevapla