2 senelik sevgilimle ayrıldık 12. sınıfım ders çalışamıyorum sürekli aklımda ne yapmam gerekiyo?

Ayrıldıktan sonra mesaj attım fakat duygularım değişti falan dedi yani benim yapacagim bisey yok onun yazması gerektigini dusunuyorum , baya da zaman gecti 4 hafta oldu derslerime calisamiyorum surekli onda aklım ne yapmam gerekiyo yardımcı olursanız sevinirim
2 senelik sevgilimle ayrıldık 12. sınıfım ders çalışamıyorum sürekli aklımda ne yapmam gerekiyo?
Cevapla