Sürekli beni sadece kesen ama konuşmayan çocuk sizce amacı ne?

Merhaba
Konu şu
Okulda beni sürekli kesen bir çocuk var sürekli ama bahcede falan karşıma geçiyor beni izliyor. Sonra kendi sınıfı üst katta benim sınıfımin önünden geçiyor. Bu cocugu gecen sene hep görmezden geliyordum bu sene 7 8 gün bende baktım biraz neyse sonra 2 gün gormezden geldim o yokmuş gibi geçtim sürekli şu an o da beni gormezden geliyor.

Neden gormezden geliyorsun diceksiniz çünkü boşu boşuna umitlenmek beklemekten yoruldum evet 8 günde.

Ama hoslansa cidden gelirdi konusurdu hicbi diyologumuz olmadı bile ben bu cocugu deli gibi seviyorum napmam gerek bilmiyorum. Gecen sene aynı kattaydık hiç bahceye asla çıkmazdı bu sene sinifta durmuyo sürekli bahcede ben oturuyorum bir yere gozlerini ayırmıyo sürekli karşılaşıyoruz okulda hicbi arkadasim bilmiyo sevdigimi bilmemeleri daha iyi. Neyse okul disinda bir arkadasim ters teptigimi yinede devam etmemi soyluyor ama size soruyorum gercekten olsa bisi gelip konusmazmiydi ben sıkıldım artık cocuk zaten okuldan kimsyle çıkmamış cok gizemli ve okulun en yakisiklisi evet sizce bu cocugun amacı ne ve ben napmalıyım vazgecemiyorum ondan uzun zamandır seviyorum


Sürekli beni sadece kesen ama konuşmayan çocuk sizce amacı ne?
Cevapla