Merhaba
Konu şu
Okulda beni sürekli kesen bir çocuk var sürekli ama bahcede falan karşıma geçiyor beni izliyor. Sonra kendi sınıfı üst katta benim sınıfımin önünden geçiyor. Bu cocugu gecen sene hep görmezden geliyordum bu sene 7 8 gün bende baktım biraz neyse sonra 2 gün gormezden geldim o yokmuş gibi geçtim sürekli şu an o da beni gormezden geliyor.
Neden gormezden geliyorsun diceksiniz çünkü boşu boşuna umitlenmek beklemekten yoruldum evet 8 günde.
Ama hoslansa cidden gelirdi konusurdu hicbi diyologumuz olmadı bile ben bu cocugu deli gibi seviyorum napmam gerek bilmiyorum. Gecen sene aynı kattaydık hiç bahceye asla çıkmazdı bu sene sinifta durmuyo sürekli bahcede ben oturuyorum bir yere gozlerini ayırmıyo sürekli karşılaşıyoruz okulda hicbi arkadasim bilmiyo sevdigimi bilmemeleri daha iyi. Neyse okul disinda bir arkadasim ters teptigimi yinede devam etmemi soyluyor ama size soruyorum gercekten olsa bisi gelip konusmazmiydi ben sıkıldım artık cocuk zaten okuldan kimsyle çıkmamış cok gizemli ve okulun en yakisiklisi evet sizce bu cocugun amacı ne ve ben napmalıyım vazgecemiyorum ondan uzun zamandır seviyorum
Konu şu
Okulda beni sürekli kesen bir çocuk var sürekli ama bahcede falan karşıma geçiyor beni izliyor. Sonra kendi sınıfı üst katta benim sınıfımin önünden geçiyor. Bu cocugu gecen sene hep görmezden geliyordum bu sene 7 8 gün bende baktım biraz neyse sonra 2 gün gormezden geldim o yokmuş gibi geçtim sürekli şu an o da beni gormezden geliyor.
Neden gormezden geliyorsun diceksiniz çünkü boşu boşuna umitlenmek beklemekten yoruldum evet 8 günde.
Ama hoslansa cidden gelirdi konusurdu hicbi diyologumuz olmadı bile ben bu cocugu deli gibi seviyorum napmam gerek bilmiyorum. Gecen sene aynı kattaydık hiç bahceye asla çıkmazdı bu sene sinifta durmuyo sürekli bahcede ben oturuyorum bir yere gozlerini ayırmıyo sürekli karşılaşıyoruz okulda hicbi arkadasim bilmiyo sevdigimi bilmemeleri daha iyi. Neyse okul disinda bir arkadasim ters teptigimi yinede devam etmemi soyluyor ama size soruyorum gercekten olsa bisi gelip konusmazmiydi ben sıkıldım artık cocuk zaten okuldan kimsyle çıkmamış cok gizemli ve okulun en yakisiklisi evet sizce bu cocugun amacı ne ve ben napmalıyım vazgecemiyorum ondan uzun zamandır seviyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar