Selamınaleyküm.
Öncelikle belirtmek isterim ki herkesin yaşam tarzı birbirinden oldukça farklı bu yüzden benimkini yargılamazsanız sevinirim.
Benim için sevgili olmak vs sıkıntılı işler. Yani doğru bulmuyorum tabii ki diğer insanlar beni ilgilendirmez ben kendim için olanı söylüyorum. Her neyse yani sonu belli olmayan bir sevgililik sürecini dinen uygun bulmadığım için de düşünmüyorum. Amma velâkin geçmişte 14 yaşındayken kısa süreliğine bir sevgilim olmuştu. Çocukluk işte şimdi olsa yapmam elbet. Fakat gel gör ki bu çocuk için çok değerliymişim ve beni seviyormuş. Ve aynı fakülteye düştük. Nasıl davranacağımı bilmiyorum. Bencillik gelebilir belki fakat ben bu durumdan rahatsızım. Belki şu andan içimdeki karamsallıktan böyle olsa gerek bunları yazıyorum. Ama benim için o eski sevgilimdi demesinden korkuyorum, çünkü benim ideallerime yanlış bir şey. Evet 14 yaşında çocukken olmuş bitmiş bir şey olabilir ama ne bileyim işte kalbime bir ağırlık veriyor.
Lütfen saygılı olacaklar yazsın arkadaşlar. Yazarken bir hatam olduysa affola
Öncelikle belirtmek isterim ki herkesin yaşam tarzı birbirinden oldukça farklı bu yüzden benimkini yargılamazsanız sevinirim.
Benim için sevgili olmak vs sıkıntılı işler. Yani doğru bulmuyorum tabii ki diğer insanlar beni ilgilendirmez ben kendim için olanı söylüyorum. Her neyse yani sonu belli olmayan bir sevgililik sürecini dinen uygun bulmadığım için de düşünmüyorum. Amma velâkin geçmişte 14 yaşındayken kısa süreliğine bir sevgilim olmuştu. Çocukluk işte şimdi olsa yapmam elbet. Fakat gel gör ki bu çocuk için çok değerliymişim ve beni seviyormuş. Ve aynı fakülteye düştük. Nasıl davranacağımı bilmiyorum. Bencillik gelebilir belki fakat ben bu durumdan rahatsızım. Belki şu andan içimdeki karamsallıktan böyle olsa gerek bunları yazıyorum. Ama benim için o eski sevgilimdi demesinden korkuyorum, çünkü benim ideallerime yanlış bir şey. Evet 14 yaşında çocukken olmuş bitmiş bir şey olabilir ama ne bileyim işte kalbime bir ağırlık veriyor.
Lütfen saygılı olacaklar yazsın arkadaşlar. Yazarken bir hatam olduysa affola
Güncellemeler
+1 yıl
Arşadaşlar daha üniye başlamadım yani 1. Sınıf oluyorum bu sene. Ama aynı üniversiteyi kazandığımızı biliyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar