Antidepresan kullanan insanların psikolojisi nasıl oluyor etkiliyor mu ilaç daha da kötü yapıyor mu?

Erkek arakadaşım böyle çok dengesiz davranıyor. Ben tahammül edemiyorum en sonunda artık tamamen bitti son noktadayım dedim. Ama sonra düşündüm haksızlık mı ediyorum dedim. Bu ilaçlar ya onu dengesiz yapmış ise dedim. Yardımcı olmak istiyorum onu düzeltmek de istiyorum. Sizce kırgınlığı unutup gene geri arayım mı bir de agır şeyler söyledim ben de üzdüm belki onu... Acayip şu an kötü hissediyorum. Bu ilaçlar ne gibi etkiler yaratıyor kullananlarda bu dengesizlik o yuzden mi? Misal çok guzel vbir haftasonu geçiriyoruz hiç problem yok eve gidiyor ertesi gun ilgisiz soguk kısa yazıyor ve ben yapamıyorum olmuyor diyor. ıssız adam gibi yani tam.
Antidepresan kullanan insanların psikolojisi nasıl oluyor etkiliyor mu ilaç daha da kötü yapıyor mu?
Cevapla