Sırf yaşım geçiyor diye elektrik almadığınız biriyle evlenir miydiniz?

yaş kemale ermeye başlayınca bir taraftan aile bir taraftan çevre baskısı görmeye başlıyorsunuz haliyle. e daha neyi bekliyorsun işin gücünde var neymiş efendim memur adamsın gibilerinden boş sözler duyuyorum. ama ben de illaki elektrik olmalı yoksa bekar gezmeye devam diyorum. sizce yanlış mı yapıyorum ben:) siz olsanız ne yaparsınız
Sırf yaşım geçiyor diye elektrik almadığınız biriyle evlenir miydiniz?
Cevapla