Ünlü birinden hoşlandığınız zaman hiç üzüldüğünüz oldumu?

Bazen duygularımızı asla kontrol edemeyiz. İmkansız olan hoslanmalara maruz kaldıgımız olur. Peki neden imkansız diyoruz biz bu olaya? Konu başlıgındaki gibi o ünlü biri bizler ise sıradan bir insan bu yüzden imkansızdır adı hoslanmanın.. Mesela onun yakınında olmayı dilerdiniz veya keşke ünlü olmadan önce cocukluk arkadaşım olsaydı diye.. Malesef bazı insanlar şanslı doğar bu hayatta şanssız insanlar ise şansımız yok diye üzülürler. Olaya imkansız olarak baktıkları için ise şans asla yaratamazlar. Hep dilimize ve aklımıza keşkeler diye düşer hep.. Aslına bakarsanız kimine göre ise ünlü birinden hoslanmanın saçma oldugunu bile düşünen kitleler bile vardır. Bu hoslanmanın etkilenmenin bir ask sevgi gibi nereye konacagını kım bilebilir ki? Hayat sürprizlerle dolu bazen canımızı yaksa bile.

Benim cevabım haliyle evet.. Ama hoslandıgım icin pismanlıktan değil ona yakın olamadıgım ve tanıyamadıgım icin.. Tabi şanslı olan insanlar vardır illaki :)
Ünlü birinden hoşlandığınız zaman hiç üzüldüğünüz oldumu?
Cevapla