O bana çok aşık ama ben hiç bir şey hissetmiyorum ne yapmalıyım akıl verin lütfen?

Ya arkadaşlar ben birisiyle konuşuyorum o bana deliler gibi aşık öl desem ölür o şekilde ama ben hiç bir şey hissetmiyorum ufacık bile yani ama biliyorum ki onunla olsam beni çok mutlu edecek bir dedigimi iki etmeyecek beni anlıyor dinliyor sadık durust birisi ne yapacağımı şaşırdım ben sevmedigim için onu mutlu edemem ki içimden gelmiyo zaten öylesine konuşmak için konuşmuştum ama o çok ciddi ayrılmak istedim bir şekilde ikna etti ve hala konuşuyoruz ne yapmam lazım fikir verin sevmedigim birisiyle olmam gelecekte sorun yaratır mı ayrıca tipim de değil tipe önem veriyorum kötü yorum yapmayın lütfen?
Güncellemeler
+1 yıl
Bitirdim arkadaşlar sevmiyorum seni dedim istemiyorum dedim iyi mi ettim bilmiyorum ama bitirdim :/
O bana çok aşık ama ben hiç bir şey hissetmiyorum ne yapmalıyım akıl verin lütfen?
Cevapla