Bir erkekle arkadaşız. Dostuz diye anlaştık ama yanyana gelince öpmeden duramıyoruz. Mutluyum görüşmeyi kesmelimiyim?

Aramızda 5 yaş var. O işlerinden dolayı yoğun beni mutlu edemeyeceğini düşünüyor. Bana aşık olmadığını söyledi. Bense ona fena tutuldum. Çok iyi arkadaşız öyle iyi muhabbet de var. Dostuz diyoruz ama yanyana gelince elimiz kolumuz durmuyor. Yanında mutluyum. senin yanında herşey güzel diyor. Sizce böyle devam etmelimiyim. Yoksa beni kullanıyor mu? Bekle derdi zamanın geçmesi için sizce bekler mi? Ama sevmiyormuş neyi bekleyeyim? Ne dememem gerektiği konusunda kararsızım lütfen tavsiye verin.
Bir erkekle arkadaşız. Dostuz diye anlaştık ama yanyana gelince öpmeden duramıyoruz. Mutluyum görüşmeyi kesmelimiyim?
Cevapla