Sevgili değiliz, beni gördüğü anda, fiziksel her hangi bir temas anında bana dayanamıyor ve öpüşmeye başlıyoruz. ilişkiye de girdik ve?

sevgili değiliz, beni gördüğü anda, fiziksel her hangi bir temas anında bana dayanamıyor ve öpüşmeye başlıyoruz. ilişkiye de girdik ve her seferinde pişman oluyor ama beni gödüğünde yine aynı. ben de onu istiyorum arzuluyorum. ve ben aşığım ona. birbirimize hayır diyemiyoruz, kendini bir anda bende buluyor. neden her seferinde pişman oluyor ki?
Sevgili değiliz, beni gördüğü anda, fiziksel her hangi bir temas anında bana dayanamıyor ve öpüşmeye başlıyoruz. ilişkiye de girdik ve?
Cevapla