Sevdiği kız için gözyaşı döken bir erkek gördünüz mü ?

çok duygusal oldum ben.. evet ağlıyorum.. sevgili değildik ama arkadaşta değildik böyle arada birşeydik işte ve tartıştık az önce. arıyorum yazıyorum ama cevap vermiyor. ben onu çok seviyorum lan. napıcam ben şimdi bir daha konuşmazsak :( ona ben açılamıyacakmıyım seni seviyorum diyemiyecekmiyim :( allah belamı versin benim
Sevdiği kız için gözyaşı döken bir erkek gördünüz mü ?
Cevapla