Evli bir adama aşık oldum nasıl bu saplantıdan kurtulabilirim lütfen fikir verin?

Uzaktan bir tanidigimiz 1 ay yanında çalıştım sonra çıktım çıktıktan sonra konuşmaya başladık ve ilerledi konuşmalarımız o da aşık olduğunu söylüyor bende aşık oldum su an gelemem sana ama çok istiyorum seninle olmayı diyor bir tane çocukları var 5 aydır konuşuyorum ve yaptığım igrencliğin etkisinden yeni yeni aklim basima geliyor bırakmak istiyorum ama olmuyor kimse vazgeçilmez değil biliyorum ama olmuyor iste ben istermiydim böyle olmasını lütfen fikir verin kurtulmam lazım bu iğrenç saplantıdan.
Evli bir adama aşık oldum nasıl bu saplantıdan kurtulabilirim lütfen fikir verin?
Cevapla