Arkadaşlar 1 sene önce 1,5 yıllık ilişkimiz bitti eski sevgilimle. Üniversiteye geçtik. Tesadüf olarak -gerçekten-aynı üniye denk geldik. Ünide birbirimizi görüyoruz ama konuşmuyorduk. O yeni sevgili yapmıştı fakat galiba ayrılmış tam bilmiyorum. Eski sevgilim burnundan ameliyat olmuş aen yakın arkdası bana yazdı "kardeşim böyle böyle bir yaşanmışlığınız var bence bir ara " falan filan. Ben çok şaşırmıştım tabii arayıp aramama konusunda kararsız kaldım ama aradım. Onu çok sevmiştim çünkü. 55 saniye konuştuk sonra gece 2 kere beni aradı dedi ki "biz ne konuştuk ben cidden hatırlamıyorum " gibisinden seyler söyledi. sonra konuştuk nasıl oldu nasılsın neler yaptın vs vs konu konuyu actı 12 dk falan konustuk. Sonra yaklaşık 8 gün falan ne mesajlastık ne arama oldu. Ardından en yakın arkadaşı wpde grup açmış , eski sevgilim ben ve arkadaşı. Bazen arada diyor ki çocuk "seninle konuşmak için açtırdı grubu hahaha" falan diyor. acaba doğru mu?
bana mı geri dönmek istiyor? kafam çok karışık nolur yardım edin.
bana mı geri dönmek istiyor? kafam çok karışık nolur yardım edin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar