Erkekler, karanlıktan korkan bir eşiniz olsa ışıklar sürekli açık olsa ne yaparsınız?
Not: Korkuyorum :D D cidden gece gece
Not: Korkuyorum :D D cidden gece gece
vallah o ışıklar açık olacak arkadaş korkarım ben baya karanlıktan ne yaparsa yapsın hayatta söndüremem etrafımı görmem gerek hafif bir seste ya da çıtırdıda korkudan kalbim çıkacakmış gibi oluyor 😂
Işıklar açık asla uyuyamam.
Boşarım, boşa gitsin asjsjzjz
Geceleri benim kollarımda olması gerek zaten, bir gece lambası ayarlarım, sürekli ışık açık olmaz müsrifliğe lüzum yok :D
Gözüne fener sokardım. Elektrik faturasını ödeyemem :D
Cevap
38Cevap
Kovarım evden. Gitsin anasının evinde kalsın o zaman.
Işıkta uyuyamam onun için kendime göz bandı alırım sonra o isterse gece Klübüne çevirsin yatak odasını
uyku gözlüğü takarım benim normalde de var zaten :D
Olabilir. Işık açık bir şekilde uyurduk. Bir süre sonra kendisi kapatmak isteyecektir :)
Beni korur başka napcak 😂 Yanımdan ayrılmaz o kadar 😂
Askım için elektrik sabahlara kadar yansın umurumda değil. O istesin tavanı cam yaptırır. Özel işiklandırma koyarım
100 tl elektrik parasi versin gerisini bn tamamlarim
elektriğin parasıı sen mi veriyon para kazanmak kolay mı sanıyon derim ( şaka olduğunu bilmeli )
ayrılırım kanka ben
ışığı sevmiyorum birde uymak mı😣
Olabilir acik olsun da ben yanindayim kokrkmasina gerek yok
Bende korkuyorum. Birbirimizde korkumuzu yenersek iyi olur
Onuar ışıktada uyuyabilirim
Bende hayret ettim
Ay sonunda Elektrik faturasını ona kilitlerim
Terbiyesiz 😃😂
Düşmem de
Susmam da 😉😂😃
Ben de karanlık pek sevmiyorum :(
ışıkları söndürür böööö yapıp sarılır öperim :D
Emzik veririm ağzına rahatlayıp uyur :)
Eşim yanımda sadece Allahtan korkabilir.
Lan olm bende cok korkarim ya
ne yapıyım bişey yapmam döner yatarım
Yanımda korkuyorsa sie olup gitsin
Ya bende korkuyorum :(
Benim kollarim aydinlatir onu
Isigi benim vucudum sarilsa yeter :)
Valla bende karanlıkta yatamam güzel olur yani :D
Bende ille küçük bir ışık olacak
Nefret ederim yatarken açık olan ışıktan
Gözüme siyah bant takarım 😒
daha çok korkuturum :d
Alışır alışır :) bana sarıl derdim :D
Ustume yorgan cekerim uyurum bisey olmaz
Benim yanımda korkmaz.
ben sarıldıktan sonra korkmaz benim eşim. :)
Sarılırdım ona cesaret verirdim öperdim
Annesinin yanina gitsin
Muhtemelen ayrı uyurduk bu korkusunu yenene kadar
Anlarım ışık açık kalır
Ben isikta uyuyamam
Alışır karanlığam
Gözlerimi kör ederim
Gece lambasi alirim
Salonda yatsın
Alıştırırım ben
Fatura dan boşarım
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar