Çirkin şansı gerçekten var mı? Bir kadın ne kadar güzelse o kadar şanssız mı oluyor? Ya da bir adam ne kadar iyiyse o kadar yalnız mı kalıyor?



Bunlar hep şairlerin safsatası. Herifler iki kafiyeli söz yazayım diye gülen insanları aslında en mutsuz, güzel kadınları aslında hep şanssız, iyi adamlarıysa hep yalnız tasavvur edip yazıp çiziyorlar sonra da insanları manipüle edip parayı kaldırıyorlar.
İşte bunlar hep strateji.
Günümüzde o durum sürekli değişiyor. adjsh
Güzel olan güzellikten yırtar şansa ihtiyacı yok. Çirkin de şansını kullanır. Bir de ben varım Allah hiç birini vermemiş heralde ot gibi yaşıyorum 🙈
güzeller de şanssız çirkinlerde ya. Artık çirkin şansına da inanmıyorum
Cevap
35Cevap
Alakası yok güzelin her zaman bir çıkar yol bulanı vardır erkek iyiyse yalnız kalır o doğru kendisi gibi birini bulana kadar o da
Her şeyin fazlası zarardir..
Güzel olunca kozmik basinctan bir havalar biniyor fazlasını ısıtıyor insan...
Bu hayat böyle herkes bir basamak üstünü ister ondan Dolayı sorunun cevabı ikiside değil
Karakter meselesi diyelim 😉
Kim demişsek doğru demiş valla :)
Ama ne kadar güzel kiz varsa erkeği var demekki sizin oradakiler yalniz. Bizim burada havada kapiyorlar.
Erkek başına 3 kiz düşer. Benim hakkimi bile aldilar sen düşün:)
Hiçte değil bu duruma göre benim baya şanslı olmam gerek ama ben çok sanssizim hep hayal kırıklığı öyle böyle değil yani tombala oynarız herkes 4-5 kere tombala yaptığı halde ben 1 kez bile yapamamis insanım sen düşün gerisini :D
güzellik ilk başta etkiler. ilk görüşteki gibi. çirkin kız yoktur bakımsız kız vardır. bakım yapsın kendine güveni gelsin mutlaka sevilir
Bir kadın nekadar güzel ve sadıksa okadar şanssız, bir adam nekadar şerefsizse okadar yalnız olur bence
Herkes kendince iyi herkes melek zaten anlamiyorum su insanlari.
Değişir o. Her zaman öyle olacak diye bir şey yok.
-Gecen bol olsun.-
Cirkin sansina katilmiyorum hani nerde bana niye vurmuyo o şans 😂
Bence aynen dediğin gibi oluyor. Ama bu dediklerin normal aile evlatları için geçerli. Yani kırmızı çizgileri olan cıvımayanlar için geçerli diye düşünüyorum.
Phen de bu şnssızlığımn ndenini mrk ediyordm sğl canım . s. s
Kesinlikle doğru. Çirkin olup şansım olacağına.
Aynaya doya doya bakar şanssızlığıma ağlarım daha iyi 😀
O kadar çok iyiyim ki yalnızlığın dibindeyim :o
Voov..
Ben çok iyi bir insanım deyince egoist diyorlar. Aha ben değil kelimeler söylüyor : ))
Bunlar hep hurafe ayrıca kime göre yakışıklı ve güzel yani 😂 😂 😂
her zaman değil ama her şeyin bir bedeli oluyor işte
Katilmiyorum. Guzel kizlari sansi hep yolundadir.
İyi erkek yoktur. Cirkin ve fakir erkek vardir. Onlarda hep yalnizdirlar zaten.
Meteor larin yaninda hep onlari bulan bir koylu cikiyo :)
Güzellik göreceli bir kavram. İyi biri olmak da. Neye göre, kime göre?
Hayat ve ilişkiler böyle sözlerle yaşanmaz.
Yok bence güzeller genelde şanslı oluyor
Zengin kocayı bulup hayatını yaşıyor
Katılmıyorum. Güzeller hiç de şanssız değil. Ben iyi biri değilim ama yalnızım.
Bir adam ne kadar iyiyse yalnız olur bu gerçekten doğru
Güzelse aptal oluyor
Yakışıklıysa akıllı
Çirkin erkek aptal oluyor
Çirkin kız aklıllı
Yerinde bir söz bence
Ne diyelim kozmos çirkin şansı versin :)
Hayır öyleyse bu şanssızlığımı açıklamanız gerek
Kesinlikle tam da böyle.
Hele bu zamanda...
Çirkin ve asosyallerin bahanesi bu.
Nefes alsincilar varken kimse yalniz falan degil
Yok ya hep böyle değil..
Kadin kismina katilmiyorum
demek ki kötü biriyim..
ne desem bilemedim..
Çok doğru söz
imzamı atarım altına.
Ben çok mu güzelim şimdi 😂😂😂 inanmam
Dmekki ç8k güzelim😂😂
Evet öyle artık iyi olmamayı seçtim.
Kendi payıma düşen kısmı için katılıyorum.
Kesinlikle söze katılıyorum
kötü bir olay gerçekten
yalnizligim bu yuzdenmis demek
Bence doğru 😔
aynen ne kadar iyiyssen o kadar yalnızsın !
Değişir.
Katılıyorum
Öyle oluyor
Çok doğru bir söz
Doğru afagfas
Aynen oyle
Evet var
Sanmiyorum
Galiba öyle.
Sanmıyorum :D
kesinlikle öyle.
Evet öyle gerçekten
Şans sadece
Evet öyle
çok saçma..
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar