Goz şeklm kirpiklerim böyle kirpiklerim kısa kirpik kivirici kullanıp kivirinca da cizgifilm karakteri gibi duruyor böyle sade çok mu kötü kıvrık olmak zorunda mi? Beyler dikkat eder misiniz
Kirpikler kıvrık olmasa ve sade bu şekilde düz kirpik kötü mü?
Oldu her halimizle kendimizi kabul edelim diyelim ki beni seven böyle sevsin sacimiza fon cekmeyelim mesela beni beğenen dağınık begensin beni beğenen pasakli halinle begensin diye diye yalnız kalalim bazı yerlerimizle uğraşıp özen gostermemiz gerekiyo yok öyle armut pis agzima duş. filmlerde yasmaiyoruz ki adam deli divane aşık oluyor kadının hiç bir kusurunu görmüyor darmadigin çirkin halini seviyor vs bunlar hep hayal pembe hayal gerçek hayat öyle değil realist bakmak gerek
pasaklı oalalım demiyorum herhalde saç baş bakıcaz kendimize ama adam da ben kıvrık seviyorum deseler sen dışarda kıvrık kirpikle dolaşıcan bu saçma işte kendini erkeklerin kölesiymiş gibi onların istedigine göre yapman
Tipatip aynısını yapmıyorum görüşleri okuyorum kendimde değerlendiriyorum tabiki bana uyuyorsa yapabiliyosam yapıyorum. sadece fikirleri merak ettiğim için sordum zaten bundan sonra yapmicam farkettim kendimde güzelden çok komik duruyor oyuncak bebek gibi komik yani o yüzden zaten yapmayacağım sadece sordum fikirler merak ediyorum ne dusunuyorlar az da olsa
Yani makyaj yapiyosun ama gözüne body surmuyosun öyle mi bend e sadece ruj sürüyorum Ve ayrıca zaten benim kirpik kivirici makyaj kullanmam çok yanlis göz ameliyati oldum ve hassas bir gözüm var korneam inceliyor vs o yüzden o tür seyelr çok zararlı bana ama bu halinle de çok kabule edemiyorum
Bence kendinle barışık ol. Kirpiklerin kısa ve kıvrık değil diye seni beğenmeyen de beğenmesin. O modelin gözü de çok hoş bence takılma böyle basit şeylere.
Tweety'di o. Ama olsun. Hiç yoktan iyidir. Aslında sadece gözlerinin fotoğrafını atsan yardımcı olabilirim ama... Özelden at istersen. Bu konuda yardımcı olabilirim belki...
Eğer çok kafana takıyorsan ipek kirpik taktır 😊 ya da o kadar para veremem diyorsan her gün gece yatmadan badem yağı sür kıvrıklaştırmaz ama sıklaştırır yeni kirpiklerin çıkar daha güzel görünür😊
En İyi Cevaplar