Kirpikler kıvrık olmasa ve sade bu şekilde düz kirpik kötü mü?

Goz şeklm kirpiklerim böyle kirpiklerim kısa kirpik kivirici kullanıp kivirinca da cizgifilm karakteri gibi duruyor böyle sade çok mu kötü kıvrık olmak zorunda mi? Beyler dikkat eder misiniz
Kirpikler kıvrık olmasa ve sade bu şekilde düz kirpik kötü mü ?


Kirpikler kıvrık olmasa ve sade bu şekilde düz kirpik kötü mü?
Cevapla