Hoslandiginiz erkek size şarkı söyleyip ses kaydı atsa ne hissedersiniz?
Ama daha sevgili değiliz ama flört dönemi işte ama ben çok odunum güldüm çocuğa
Ama daha sevgili değiliz ama flört dönemi işte ama ben çok odunum güldüm çocuğa
Benm sevgilim de sevgili olmadan once atiyodu cok hosuma gidiyodu. ses atiyodu o zmaanlar. Simdi sevgiliyiz simdi gözlerime bakarak soyluyor. Boyle anlatıyorum herkes sevgilimin sesinin cok guzel oldugunj dusunuyo ama berbat bir sesi var :D ama olsun etkileniyorum
Bana şarkı yolladı bende güzel diyip geçtim ama iyiki öyle yapmışım pişman değilim. Her hoşlandığı kıza şarkı yollayan birine güvenemem.
Ispat ettin mi her kiza şarkı yolladığıni
Çocuğun başka bir şehirden sevgilisi olduğu başka biriyle sevgili oldu sonra ayrıldı tekrar kızla takıldı. Onun en yakın arkadaşıydım bana bile asıldı pislik. Bana da şarkı yolladı bende güzel diyip geçtim. Okulda bile salak salak, bana sen bana aşıksın diyip duruyor. Arkadaşlarım beni onunla sevgili yapmaya çalışıp durdular. İstemiyorum dedikçe ısrar ediyorlar. Okul bitti arayıp sormuyorum. Yüzüme karşı kaç defa yalan söyledi. Onunla üniversitede tanışmadan öncede beni lisedeki halimle bile görmüş aynı mahallede oturmuşuz. Uzak duruyorum benden uzak dursun diye. Telefonum bozuldu dokunmatiği bozuldu hala bana mesaj atıyor. Şimdide beni abisine ayarlamaya çalışıyor amacı abisini ayarlamak değil nabız yoklamak. Tanıştığıma pişman oldum
çocukta san başka yeriyle gülerse hiç ağzını açma çocuk haklı ;) :) :D 😂😂😂
Cevap
3Cevap
Şarkı degilde. Guzel sozler soylese hosuma gider. Mesela seni dusunmedigim bir an bile yok hasretinden yanip tutusuyorum. Böyle kalbime dokunacak sözler söyleyip ses kaydi atarsa beni benden alir 😂
Ben de gulerdim muhtemelen ama çok da hoşuma giderdi. Ben de ona öyle bir kayıt atardım. Ki aslında şarkı söyleme konusunda ondan önce davranirdim muhtemelen 😂
Ben yaptım bunu bir kez, atmadan önce dinledim. Kendimden soğudum. Kıza bu kötülüğü yapamam diye atmadim.
Yapmacık gelebilirdi ama aynı zamanda hoşuma giderdi
Mutlu, olurdum Demekki oda beni seviyor istiyor diye düşünürdüm
Hiç de bişey ifade etmez benim için böyle ergen ergen şeylere girmesin üf aman uğraşamam
Çok güzel hissederdim
Beni bunlarla etkileyemez 😃
Yapmışlardı bana ama sevdiğim çocuk değildi :D
Ses kaydi atmam canli olarak soylerim
Bende gülerdim knk hic romantik degilim jfjfjfj
Özguveni tavan cocugun :)
gülerim ve sevinirim güzel olur
bak sen şu işe:D
evet sayın ks sakini
Ben aglarim 😂😂😂
Hoşuma gider
Mutlu olurum.
Heran dinlerim 😀
güzel bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar