50-50 erkekler
kararsız kaldım gençler. yazın biraz.
Onun dul olmasi daha önce evlilik icinde sevismis olmasini gösterir. Seninde evlilik disi sevismis olmani göz önünde bulundurursak, ikinizde bakir/e degilsiniz. Ve sevistiginize göre iyi anlasiyorsunuz. Demekki yasin da önemi yok. Zaten kadinlar erkeklerden daha uzun yasarmis diye okumustzm biryerde... Anormal birsey göremedim ben
ne alakası var. ben bir sevişmişsem kız bin kere sevişmiştir. sence ben evlenmemiş bekar bir kızı hak etmiyor muyum
"Hak etmek" yani o kadin kocasi öldü diye degersiz yani öylemi?
Hak ettigin kiz kesinlikle bekar olabilir ama bakire olamaz. Kendin sevisip kizdan temizlik bekleme.
ahhaa. bu da kendi kendine gelin güvey olan cinsten
Ayrica biri zina digeri evlilk :)
nasıl kafalar nasıl kafalar. kocasının öldüğünü nerden çıkardın beyin özürlü ya da kızdan temizlik beklediğimi
Gelin güvey? Sen sormussun güvey de gelinde biz degiliz. Ben sorudahic bir yerde kendimi ortaya koymadim. Düsüncelerimi söyledim. Erkek milleti sevismek ister ama sevismemis kizla evlenmek ister. Sence bu normalmi? birde hak etmekten bahsediyorsun
Dul ne demek? Dul esi ölen kisiye denir.
bunu alın burdan. kız boşanıp sevişince zina olmuyor evlilik oluyor. kafanın içinde ne taşıyorsun. vayamk
@flushaaa bosanmisa "bosanmis" denir
Esi ölene "dul" denir. lütfen ögren de gel erkekcik
@flushaaa kardeşim canım işte. cevap yazma.
* ger. zekalı yapacak bir şey yok
kız dul diyorum evleneyim mi diyorum. mal sevişmemiş kız istiyor yazıyor. gel de zikme
Ben sevismemis kiz istiyorsun demedim. Yazilarimi düzgün okursan anlarsin.
Sen bana bekar bir kizi hak edip etmedigini sordun bende sana dedim ki bu kadin dul diye daha az mi degeri var da digerine hak kazaniyorsun? Bekar bir kiz hak ediyorsun ama bakire bir kiz hak etmiyorsun dedim. Sen bunun nesini anlamiyorsun?
bekar olunca bakire oluyor yani. şu anda bekar kızların en az yüzde doksanı bakire değil, sen hangi dünyada yaşıyorsun
Hayir ben bekar ve bakireyi bir tutmuyorum. Onu sen yapiyorsun.
Eger sen bekari bakire var saymasaydin zaten yazimi anlardin. Demekki kafan ona calisiyor.
lütfen beynini nerde unuttuysan git al tak kafana
Sana aciyorum. Bekledigin cevabi alamayinca kendini ifade etme özürlügünü ortaya koydun.
ben bin kere de zikişsem pipim aynı pipi. karı bin kere zikişse folloş oluyor. bana yazık değil mi. evlenirsem bu evliliğin benim için anlamı kalmayacak, zaten defalarca seviştik.
madem öyle yok seviştiysen onun da sevişmesi lazım diyorsun. o zaman evleneceğin çocuk illa ki evlilik öncesi ilişkisi olmuştur. sende git kendini başkasına bozdur. mal mal konuşuyorsun
dünya tarihi senin gibi bir embesili görmedi. son yüzyılın en büyük malısın
Yazik degil senin gibilere
Bosanmıs birisi kendine hakim olamıyorsa ilerde buynuzu yersin
ne yapmasını bekliyordun. kızı doyuruyorum , neden aldatsın
her kadın yeterli koşullar oluştuğunda başkasına gider.
her kadında gizli ya da açık ayıp ruhu vardır.
*orosp*luk ruhu
yazıyorum değiştiriyor site
zaten evleneceğimden değil , makul bir gelecekte bırakacağım.
@Parradox dini istismar eden kötü örnekleri gösterip yanlışı yanlışla örtmeye çalışmak zavalıllıktır, beyinsizliktir
sana yazmadım onu. kime cevap veriyon lan
Cevap
2Cevap
6 yaş çok değil rahat ol ;)
eğer ben büyük olsaydım dediğin doğru idi.
Yok tam tersi, kıymetin bilinir bundan emin ol.. Olgun kadın her zaman olgundur, gerisi boş..
kadınlar erken yaşlanıp erken buruşuyorlar sonra menopoza giriyorlar. ben ne yapcam o zaman
evlenın gitsin
sana paslıyım sen evlen
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar