Sevgilim bes yasında yetım kalmış ve yetımhanede buyumuş bakarmısınız?

yenı tanıstık işte kıstan beri bir arkadas aracılıgıyla net uzerınden tanıstık. ama gecende görüştük yuzyuze yanıma geldi. bes yasındayken annesi babası olmuş. varlıklı bir ailesi varmış anlattıgına göre. teyzesi yedi yasına kadar bakıp malına el koyup yedi yasında eniştesiyle yetimhaneye vermişler. hiçbir yakını ailesi akrabası yok tek ünv okuyan kuzenı dısında teyzesinin kızı. onuda bu okutuyor. kendisi havacı bir savas ucagı pilotu benden iki yas kucuk. niyeti evlilik. ama babama ne dicem bilmiyorum. simdi sorcak hiçmi kımsesi yok diye olmaz bu tanımadıgın etmediğin dermi.. tabi evlilik ciddi birşey o geldi sadece. calısma ben sana bakarım dedi o kadar asırı ilgiliki anlatamam. yanına ve yasadıgı yere gidip onu tanımak yerınde görmek istiyorum biraz kalıp. ve baska birşey daha asırı kıskanc paranoyaksın diye kavga ettik gerçi benımde payım vardır gelen msjları ona göstermedim. tuvalete gittim gecikince arkamdan gelmiş bulmaya beni merak etmiş. o bu sehirde misafir oldugu halde bana hiç hesap ödetmedi. cok supheci inanılmaz. o telefonuma gelen msjlar olmasaydı superdik gulduk eglendik falan ama o an ben elımde telefon ugrasınca görmek istedi bende göstermedim ailesel seyler konusuyordum. sonra neyden sonra gösterdim ama onu cok kırdıgımı söyledi. off ya bilmiyorum ne diyorsunuz olurmuyuz onla böyle biri gelecekte sorun olurmu? onu seviyorum
Güncellemeler
+1 yıl
lutfen soruma bakarmısınız
Sevgilim bes yasında yetım kalmış ve yetımhanede buyumuş bakarmısınız?
Cevapla