yenı tanıstık işte kıstan beri bir arkadas aracılıgıyla net uzerınden tanıstık. ama gecende görüştük yuzyuze yanıma geldi. bes yasındayken annesi babası olmuş. varlıklı bir ailesi varmış anlattıgına göre. teyzesi yedi yasına kadar bakıp malına el koyup yedi yasında eniştesiyle yetimhaneye vermişler. hiçbir yakını ailesi akrabası yok tek ünv okuyan kuzenı dısında teyzesinin kızı. onuda bu okutuyor. kendisi havacı bir savas ucagı pilotu benden iki yas kucuk. niyeti evlilik. ama babama ne dicem bilmiyorum. simdi sorcak hiçmi kımsesi yok diye olmaz bu tanımadıgın etmediğin dermi.. tabi evlilik ciddi birşey o geldi sadece. calısma ben sana bakarım dedi o kadar asırı ilgiliki anlatamam. yanına ve yasadıgı yere gidip onu tanımak yerınde görmek istiyorum biraz kalıp. ve baska birşey daha asırı kıskanc paranoyaksın diye kavga ettik gerçi benımde payım vardır gelen msjları ona göstermedim. tuvalete gittim gecikince arkamdan gelmiş bulmaya beni merak etmiş. o bu sehirde misafir oldugu halde bana hiç hesap ödetmedi. cok supheci inanılmaz. o telefonuma gelen msjlar olmasaydı superdik gulduk eglendik falan ama o an ben elımde telefon ugrasınca görmek istedi bende göstermedim ailesel seyler konusuyordum. sonra neyden sonra gösterdim ama onu cok kırdıgımı söyledi. off ya bilmiyorum ne diyorsunuz olurmuyuz onla böyle biri gelecekte sorun olurmu? onu seviyorum
Güncellemeler
+1 yıl
lutfen soruma bakarmısınız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar