Umrunda olan insan bir işim var bitsin yazıcam diyip yazmadan uyur mu?

Merhaba arkadaşlar bayağıdır bir sevgilim var ben onunla hep konuşmak ıstıyorum sıkılmadan usanmadan hayaller kuruyorum uzun uzun mesajlar atıyorum uzun uzun özledim onunla ilgili tonla şey yapıyorum ama bu yapilan nedir Allah aşkına telefonunun hafızası dolduğu için fotoğrafları yüklemeye başladı birazdan biter dedi ben sana yazarım dedi ver ben halledeyim dedim yok dedi... Şimdi 1 saat 9 dakıka geçti mesaj gelmedi 2 kere aradım 2 kere mesaj attım uyumuş cevap yok yani ben tavır almıyım ben kötü birşey söylemiyim de kim yapsın bana bir akıl verin nasil bir cevap vereyim.
Umrunda olan insan bir işim var bitsin yazıcam diyip yazmadan uyur mu?
Cevapla