Kız arkadaşının bir erkekle yalnız görüşmesine ne tepki verirdiniz?

Merhaba arkadaşlar nette 1 ay önce bir kızla tanıştım şu an sevgili olma yolunda ilerliyoruz. Şöyle bir durum var ikimizde kıskancız o bana bir kızla yalnız görüşmeye gidemeyeceğimi söylüyor fakat kendi 8 yıllık tanıdığı bir erkekle yalnız buluşmasının bir sıkıntı olmayacağını söylüyor. Sebepte kız istemediği sürece yani ondan yüz bulmadığı sürece kız /erkek arasında bir şeylerin olmayacağını söylüyor. Ben buna inanmıyorum hem öyle olsa bile sonuçta bir erkek olarak kıskanmak bizim doğamız da var ve ben ona hiç görüşme deme de demiyorum yalnız görüşmesinden rahatsız olacağımı söyledim. Ayrıca güven olayına girmeyin sormak istediğim o değil özellikle erkekler siz bu durum karşısında nasıl bir tepki verirdiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Bugünde lunaparka gideceklerini söyledi 😒
Kız arkadaşının bir erkekle yalnız görüşmesine ne tepki verirdiniz?
Cevapla