Merhaba arkadaşlar nette 1 ay önce bir kızla tanıştım şu an sevgili olma yolunda ilerliyoruz. Şöyle bir durum var ikimizde kıskancız o bana bir kızla yalnız görüşmeye gidemeyeceğimi söylüyor fakat kendi 8 yıllık tanıdığı bir erkekle yalnız buluşmasının bir sıkıntı olmayacağını söylüyor. Sebepte kız istemediği sürece yani ondan yüz bulmadığı sürece kız /erkek arasında bir şeylerin olmayacağını söylüyor. Ben buna inanmıyorum hem öyle olsa bile sonuçta bir erkek olarak kıskanmak bizim doğamız da var ve ben ona hiç görüşme deme de demiyorum yalnız görüşmesinden rahatsız olacağımı söyledim. Ayrıca güven olayına girmeyin sormak istediğim o değil özellikle erkekler siz bu durum karşısında nasıl bir tepki verirdiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Bugünde lunaparka gideceklerini söyledi 😒
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar