Gidenlerin arkasından sürekli "Valla o kaybetti ben değil" diyoruz. Peki siz gidenin arkadasından " Bu sefer ben kaybettim!" Dediniz mi?



her zaman vicdanım rahat olsun diye birisi ile aramda hoşlanmaya yakın bir şey geçiyorsa o andan sonra başka bütün kadınlarla alakamı kesiyorum ve hiçbirisine ilgi göstermiyor veya onları düşünmüyorum daha sonrasında o gitse veya istemese bile ben sadık kaldım kendi kaybeder diye düşünüyorum
Gerçekten aşk varsa kimse gidemez. Şartlar ayrılığı istiyorsa da kaybeden en çok sevendir; eksik yaşamaya mahkumdur
Evet dedim'ki kaybedende ben oldum.. o geleceğini yuvasını kurdu ben hala darmadağınık...
gidenin arkasından 'günah' benden gitti diyorum..
Cevap
27Cevap
Giden gider kalan benimdir. Giden ne diye gittiğini söylesin bakalım da anlayalım.. Ne istedi ise yaptık ne istedi ise verdik kötü olan neydi acaba? Onurumuzu vermediğimiz mi?
Gidenler oldu ama hep onlar kaybetti. Peki ama niye ben kaybetmedimde gidenler kaybetti bunu en iyi beni tanımak isteyip tanımaya başlayan biri anlayabilir.
Sorun çivi gibi çakıldı beynime. Demedim çünkü öyle insanları kaybetmemek için özel psikolojik yöntemlerim var.
ben kaybettim deseydik zaten gitmesine izin vermezdik :)
Giden genelde ben oluyorum ama kalan olduğumda demiştim evet.
Kazanan yok ki biten bir ilişkide. Her iki tarafta kaybeder.
Hayir cünkü hep onlar kaybetti. Suclu olan onlardi hep.
Hiç bir zaman benim olmamış demekki demeyi tercih ediyorum.
hayatta demem çünkü kimse benden daha değerli değil
Giden gitmiştir. Giden eğer gittiyse kötü bir şeyler yaptıysa yol vermişimdir. O yüzden kötü anarım öyle bir şey olursa.
gitmelere ben karar verdiğim için hayır, pişmanlığım hiç olmadı...
yarılık her tarafada zarar verir karlı çıkanı olmaz
vicdanım rahat , en azından yollarına yol olduk , kendı bılıyor
Kaybetmek güzeldir. bir sure geçtikten sonra, Kaybettiğin şeyin değerini anlarsın. Ya da o senin degerini anlar.
Gerçekler ne ise onu söyleriz. Gurur yapmanın manası yok :)
Evet dedim ve kaybetti :D
belki ilk anda ama sonra aman banane der geciyorum
Kazancım kayıplarımdan çok daha iyi
hayat devam ediyor kaybedende yok kazananda..
Asla demedim. Çünkü hep kaybedilen ben oldum..
Ben hep derim bunu zaten gercek budur
Kaybetmek Bizim Alışık Olduğumuz Durumlardan. s
Ben zamanımı o beni kaybetti
İkimiz de kaybettik dedim..
Hayır hiçbirisine demedim.
zaten ben asla kaybetmem, o kaybeder.
Asla demedim inşallah hiç bir zaman da demem
Hiç Demedim Şükür
Ben ya da o farkmaz giden birmiştir kanks
Hep ben kaybediyorum.
hayır. kaybetmeselerdi geri donmeye calısmazlardı
Dedim ☺
Demedim
yok valla hep onlar kaybetti :D
Allah dedirtmesin :D
Dedim.
Demedim henüz..
Kaybetti.
hayır demedim
demedim
Demedim demem de
demedim hiç
Dedim
Dedim.
Hayir
demedim
Demiştim :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar