Sevgilimin kolunu kırdım çok büyük bir eşeklik yaptım?

Yaptığımın bende farkndayım ama lütfen yargılamadan okuyun ve bana yardımcı olun sevgilimle çok gereksiz bir konu yüzünden tartıştık sebebi kıskançlıktı çok fazla anlatmıcam artık kendimi hiç bir konuda haklı bulamıyorum ilk defa bu kadar kıskanmıştı ama ben onu aldatıcak hiç bir şey yapmadım arabanın içinde tartışmaya devam ediyodu kbana vurmaya nasıl öyle yaparsın demeye basladı bende suçsuz olduğumu anlatmaya calıstım ama dinlemedi dursun diye o anki sinirle kolunu çevirdim ama onun canının yanacağını buralara kadar geleceği hiç tahmin etmedim gerçekten anlık olan bir şeydi bu zamana kadar bayana saka amaçlı bile el kaldırmadım ama o an olan bitene anlamadım hareket ettiremiyorum diye ağlamaya basladı araban indik arkadaşıyla hastaneye gittiler bende arkalarından gittim kolunu alcıya almıslar arkadaşı milletin önünde etmediği hakaret kalmadı fazla duramadm gittim ne olduğunuda anlamadım ama kolunu alcıya aldıklarına göre kırdım galiba kendimden nefret ediyorum nasıl buralara kadar geldik anlamadımm çok pişmanım kendimi asla haklı bulmuyrm sizden yargılamak yerine nasıl affrttirebilirim kendimi ne yapabilirim bizimkisi kolay bitebilecek bir ilişki değil çok seviyok birbirimizi lütfen arkadaşlar yardımcı olun ilk defa 2 gündür konuşmuyrz o kadar uzun geliyoki sanki bir ömür
Sevgilimin kolunu kırdım çok büyük bir eşeklik yaptım?
Cevapla