Kim veya ne için yaşıyorsun? yaşam kaynağın nedir? ben çocuklarım için yaşıyorum. ya sen?

link

link

link

göbeğimi görebilirsin.ama yüzümüasla:D kaslarada lanet olsun:D link

link

link

ben bu sitedeki bir çok arkadaşımın ne için veya kimler için yaşadığını hep merak etmişimdir. ne için?kim için? ideali nedir?

işte ben bu linkteki canlarım için yaşıyorum. peki sen en sevdiğinin resmini paylaşabilecekmisin:D

Kim veya ne için yaşıyorsun? yaşam kaynağın nedir? ben çocuklarım için yaşıyorum. ya sen?
Cevapla