Aşık oluğunuz kişiyi en fazla kaç yıl sevdiniz?

12 yıldır seviyorum şimdi bilmiyor ilk okuldayken biliyordu. 5-6 yıldır görüşmüyoruz sadec ara sıra bakışıyoruz. Sizce söylemelimiyim? Yoksa uzaktan sevmek mi? Yada12 yıldır bende ki bu his nedir?
Aşık oluğunuz kişiyi en fazla kaç yıl sevdiniz?
Cevapla