Alzheimer hastasi annemden dolayı hayat çok zor :( Bilen var mı?

Yaklaşık 7 yıldır Alzheimer hastasi annem.
Son 2 yildir agirlasti..
10 gündür iyice agirlasti.
Tuvalete girmek büyük bir olay.
Banyo deseniz çok çok büyük bir olay.
10 gündür sürekli ağlıyor, çığlık atıyor kıymetler kopuyor.
Önceden yuruyemeyi unutmasin diye zorla yürütürduk şimdi gidelim diyo.
Ama iki ayağı birden inanılmaz şiş.
Doktora gittik çığlık kıyamet koptu. Baktiramadik.
Daha 1 ay oldu nişan oldum.
Nasıl düzen kurcam bilmiyorum.
Çok zor durumdayım :( çok mutsuzum uykusuzum.
Işe gidiyorum nasıl gittiğimi bana sorun.
Çünkü son günlerde düşme başladı.
Ve kilosu olduğu için kimse kaldiramiyor.
Ne yapcagimi bilemiyorum.
Iki ayağı çok sis neden olabilir acaba :( ?
Alzheimer hastasi annemden dolayı hayat çok zor :( Bilen var mı?
Cevapla