Yaklaşık 7 yıldır Alzheimer hastasi annem.
Son 2 yildir agirlasti..
10 gündür iyice agirlasti.
Tuvalete girmek büyük bir olay.
Banyo deseniz çok çok büyük bir olay.
10 gündür sürekli ağlıyor, çığlık atıyor kıymetler kopuyor.
Önceden yuruyemeyi unutmasin diye zorla yürütürduk şimdi gidelim diyo.
Ama iki ayağı birden inanılmaz şiş.
Doktora gittik çığlık kıyamet koptu. Baktiramadik.
Daha 1 ay oldu nişan oldum.
Nasıl düzen kurcam bilmiyorum.
Çok zor durumdayım :( çok mutsuzum uykusuzum.
Işe gidiyorum nasıl gittiğimi bana sorun.
Çünkü son günlerde düşme başladı.
Ve kilosu olduğu için kimse kaldiramiyor.
Ne yapcagimi bilemiyorum.
Iki ayağı çok sis neden olabilir acaba :( ?
Son 2 yildir agirlasti..
10 gündür iyice agirlasti.
Tuvalete girmek büyük bir olay.
Banyo deseniz çok çok büyük bir olay.
10 gündür sürekli ağlıyor, çığlık atıyor kıymetler kopuyor.
Önceden yuruyemeyi unutmasin diye zorla yürütürduk şimdi gidelim diyo.
Ama iki ayağı birden inanılmaz şiş.
Doktora gittik çığlık kıyamet koptu. Baktiramadik.
Daha 1 ay oldu nişan oldum.
Nasıl düzen kurcam bilmiyorum.
Çok zor durumdayım :( çok mutsuzum uykusuzum.
Işe gidiyorum nasıl gittiğimi bana sorun.
Çünkü son günlerde düşme başladı.
Ve kilosu olduğu için kimse kaldiramiyor.
Ne yapcagimi bilemiyorum.
Iki ayağı çok sis neden olabilir acaba :( ?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar