Özlediğiniz zaman elinizden gelen her şeyi yapar mısınız?
Ulaşmaya çalışır mısınız yoksa gururunuzu mu dinlersiniz?


Özleyecek kadar ayrılamam sevdiğimden asla yüreğim dayanmaz biran bile ayrılmaya yanında olmak isterim ben onu yanım da bile özlerken gözümün önünden nasıl ayırırım seni içim yanar yüreğim kanar sakın sakın ihmal etme beni sevgili sadece şunu soruyorum sana hiç ağlamıyor musun özlerken Bu kadar mı yoruldun benden Gerisi Vasaire...
Yine süpersin Eylülüm çok sağol duygulandım sayende sevgiler saygılar :) :)
Bu Şiir de benden tüm sevenlere gelsin gönül dostlarım
Şiir; Acım mı geçmedi, alıştım sadece Ömer Köroğlu
ulaşmak için her şeyi yaparım.
ama vazgeçersen sonsuza kadar vazgeçmişimdir.
yapmam pokmu varda ozluyon derim kendi kendime :)
Yapmam kanka bilirsin.😂
Cevap
21Cevap
yemek yemeği özledim la annem memlekete gitti tavuk döner yiyom hep :(
4.bp.blogspot.com/.../aglayan-46.gif
Nerdesin anne yemeklerini özledim :( :(
Ben aşırı gururluyum. Bu yüzden çok sevdiğim erkeği kaybettim. Asla kimsenin önünde sevsem de eğilmem. Kendimden taviz vermem. Sürünüp, acı çekerim ama kapımı kızdıysam bir daha açmam.
Yaptığım gurursuzlugun haddi yok bıraktım artk ne hali varsa görsün
Gururum önde özlediğimin beni özlemediğini düşünüyorsam hiçbirşey yapmam onun için
Alakası yok. Özlesemde gururdan yazmam dönmem beni bırakanı neden döneyim. Sevse oda gitmezdi yine özleyip desem gitsem yüzüme bakmıycak. :D yalan mı?
Aramamanin sormamanin özlemekle alakası yok. Bazen biktirirsin karşındaki insanı acı çekiyordur artık. Özlese de acidan korkar yazamaz olur artık.
Oldukca elimden gelen her haliyle ararim sorarim yanina giderim aniden vs.. özlem ceken benim sonucta kasmam sevdigime karsi kendimi..
Her şeyi yapsan ne fayda özlediğin seni özlemiyorsa...
Genelde gururumu dinlerim ki bundan rahatsizim.
Ben ulaşmaya çalışırm. Ama karşıdan hiç öyle olmuyor :/
Özlesem değer verdiğim olsa fizana bile giderim :D
fizan libya'da bu arada
Yaparım ve bir kere bile pişman olmam. Yapmadığım zaman daha kötü olurum
özledim , yazılmıyor işte detaya bakma.
Yapmam hissetsin o yapsın 😎😂
Kalbim dursa grurum atar. O dereceyim
değecek biriyse elimden geleni yaparım
Artık gururumu dinliyorum. .
Ozlersem ararim
Kasmaya gerek yok
Tabiiki ne yapabilir sem
Ne kadar özlesen de gurur seslenir nereye diye?
Değecek insansa Yaparım
Wp profiline bakarım😀
7 aydir gururumu dinliyorum
Yapmam önceden yapmisimdir yapacagimi
evet yapacam da birazdan surpriz :)
Hayır pişman ediyorlar
Ne zaman arasam açmıyor engelledi herhalde...
denemem bile. :D
Ewt yaparim
Hayir
Gururumu dinlerim
özlediğim insana bağlı
Gurur dinlemem.
Ozlersem gorusurum
Evet ne yapabilirsem
Yaparım☺
Hayır
Yaparım.
Yaparım.
cagresız kalırım
Yapmam kanks
yaparım
Yapmammmmmm
Hayir yapmam
yaparim
yapmam
yaparım
Yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar