Yıllar sonra Eski Sevgiliniz ile karşılaşınca ne yaparsınız?

Öncelikle herkese Merhaba, bu benim ilk sorum, bu soruyu yazabilmek için de buraya üyeliğimi başlattım. Dün başımdan bir olay geçti, ve sizlerin yorumlarını çok merak ediyorum. Manisalıyım, 'eski' sevgilime 4 Yıl süren bir birlikteliğimiz oldu. (Eski kelimesini sevmem, kullanmak zorunda olduğum için de kendimi iyi hissetmiyorum). Neyse Biz Eski Sevgilim ile 4 yılın sonunda bir inat uğruna ayrıldık, severek ayrıldık. Birbirimizi ne aradık ne sorduk.. Sonrasında hayatımıza farklı iki insan girdi.. Aradan 2 yıl geçti, bilen bilir Manisa ufak bir yerdir, Onu sadece 1 kere bile görebilmek için geçtiği yollardan geçtim, evlerinin önünden geçtim, gittiği yerlere gittim göremedim, bir türlü göremedim. Artık umudumu kesmiştim de zaten. Ta ki dün e kadar. Kuzenlerimle birlikte İzmir' e gezmeye gidecektik. Manisa Seyahata bindim. Ön taraflarda arkası bana dönük Uzun boylu bir çocuk vardı, saçları, davranışları aynı onun gibiydi. Ama kendi kendime o olamaz dedim, yani yok artık sen o kadar küçücük Manisa da onu görmek için çabala görme sonra burada karşına çıksın. Her neyse 25 Dakıkalık bir yolculuğun sonunda Arabadan inmek için ben ön tarafa doğru gittim, o da oturdugu yerden kalktı ve biz göz göze geldik. 2 Yılın ardından , ellerim titremeye başladı, çenemi kontrol edemiyorum. Kendimize geldikten sonra , iki yabancı gibi otobüsten indik. Benimle hiç konuşmadı, hayatında çünkü başka bir insan vardı.. Gözden kayboldu, ben bütün cesaretimi toplayıp, İzmir Otogarının altını üstüne getirerek onu aradım ve buldum. Konuştum. O da benimle Konuştu. Hem de gözlerinin içi gülerek.. Özlemiştim.. 4 Yılın hatrına lafladık.. Hiç değişmemişti , ağzı , burnu , sakalları..
Sizce o da beni özlemiş midir?
Siz eski sevgiliniz ile karşılaşsanız ne yapardınız?
Vaktinizi ayırdığınız için Teşekkür ederim..
Yıllar sonra Eski Sevgiliniz ile karşılaşınca ne yaparsınız?
Cevapla