
Sudan sebeplerle ayrıldığınız eski sevgilinizle yıllar sonra karşılaşsanız ne yaparsınız?

Sudan sebeplerle ayrıldığınız eski sevgilinizle yıllar sonra karşılaşsanız ne yaparsınız?
Karşılaştık ve karşılaştığımız yer hastaneydi. Biraz sıkıntım vardı merakta ettiği için yanıma gelmişti. Sohbet ettik, hal hatır sorduk ve vedalaştık.
Orası daha farklı ya zaten öyle olması lazım
Karşılaşmazdım
Hadi gördüm diyelim 🙄🙄
1 kafami çevirir yolumu degitirirdim
2 tanimazliktan gelirdim ya da kim olduğunu bilmediğim söylerdim 😂😂😂😂😂😂
Bunu:
Cevap
5Cevap
Bayramdan önce yolda denk geldim kafamı çevirip yoluma devam ettim. Hepsi için bu geçerlidir
Dümdüz yanından geçerim.. Evli çocuklu adam ne yapabilirim başka😅
Bana bakıp selam verirse sekamını alıp halini sorar yoluma bakarım o bişiy demezse yürür giderim
Olması gereken aslında 😇
Karşılaşmıştım tren istasyonunda arkamı bir döndüm tanıdık bir yüz uzun uzun bakıştık filmlerde ki gibi sonra koşarak uzaklaştım 😂
Koşarak güzel olmuş 😂😂
Ayni resimde dedigi gibi olurdu sanirim. Karsilasmamiz mucize zaten.
Eski eskide kalsın bence 😇
Evet kalmali
Karşılaşmıştım, herhangi biri sokaktaki bir yabancı sadece geçip gittim, iyi ya da kötü tepki vermek değer vermektir
Ben pek sudan sebeplerle ayrılacak insan değilim. O yüzden benden sonra nasıl dibe vurduğunu zevkle seyrederdim😅
Benim hayat filmimde ölüp filmden çıkmış karakter demek “eski sevgili” kavramı. Ölüyle karşılaşmak bir şey değiştirmez
Çook eski biriyle karşılaşmışdım yüzüne bakmadım.
Âhımın kendisindeki tezâhürlerini zevkle seyrederim.
eğer hakedecek biriyse halini hatırını sorardım, eğer haketmiyorsa yanından geçerdim nasıl olsa artık sıradan birisi:)
Seni hak edecek biri olsa bence yanında olurdu 😇
Denk gelmiştim, görmezden geldim.
Aynı ben 😂
Hiç sevgilim olmadı ki karşılaşalım sjsjs
Bu konuda hep şaşırtıyorsun beni 😂
Şaşırtmak benim işim
Düşman değiliz sonuçta veririm selamı geçerim
Düşmanmışız😂😂
Bak sen şu terbiyesize cebine uyuşturucu koyup ihbar etmezsem jsjss
şu an daha beter duyuyorum 😂
umursamam bu kimdi falan çünkü ben eski sevgilimle aynı okuldayım umursama ve muhatap olma en iyi çözüm
Soğuk bir kahve diye okudum
Kahve saatin gelmiş 😂😂
iced shaken espresso istiyorum
Ooo güzel seçim en sevdiğim 😂
içiyorum şu an kavuştuk (en son 3 gün önce içti) çok mutluyummm
Afiyet olsun 😇
Eski sevgilinle mi karşılaştın sen bu ne yaa😄
Yok be öyle bi soru gördüm bende türettim 😂😂
Ahahahah 😄
yüzüne tükürürüm allah belasını versin bana yaşattıklarını yaşamadan ölmesin aminn
Eski sevgilimle arkadaşım djksskk
Vay vay helal 😇
Yaşadım bunu tekrar sevişmiştik
Yok kafam rahat😄😄
Bakarım değişmiş mi diye
Tanımamazlıktan gelirim
Tanımıyor gibi yaparım selamımı bile haketmiyor.
Arkamı döner giderim. d
Bakmam ona
Ben bakıp devam ederim daha acı olur 😂
görmezden gelirim
Ağlarım 😂😂
Tanımıyorum
Yüzüne bakmadan geçerim
Eski eskide kalmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?