Kısa boylu ama çok güzel bir kız mı, uzun boylu ama çok çirkin bir kız mı?

Erkekler burda hep kızlarda uzun boyun çok önemli olduğunu söylüyorlar ben de bir anket yapayım dedim. Bir yanda güzel tatlı bir yüzü olan, fiziği orantılı bacağı kıvrımları yerinde fit, bakımlı kültürlü eğlenceli zeki ve komik bir kız var, tek noksanı boyunun kısa olması (155den de kısa değil), diğer yandan şişman, bakımsız ve kötü kokan, kaba saba ve kezban ruhu taşıyan bir kız var fakat boyu 170 dolayısıyla bir kaç müdahalelik işi var. Hangisi ile bir ömür geçirmeyi tercih ederdiniz?
(bahsi geçen soru ego tatmini içermemektedir, soran kişi ikinci kişi olmadığı gibi birinci kişi de değildir sadece erkeklerin boy meselesini ne kadar önemsediğini tespit etmek amacı ile sormuştur)
Güncellemeler
+1 yıl
Anketi unuttum iyi mi
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Kısa boylu ama çok güzel bir kız mı, uzun boylu ama çok çirkin bir kız mı?
Cevapla