Erkekler burda hep kızlarda uzun boyun çok önemli olduğunu söylüyorlar ben de bir anket yapayım dedim. Bir yanda güzel tatlı bir yüzü olan, fiziği orantılı bacağı kıvrımları yerinde fit, bakımlı kültürlü eğlenceli zeki ve komik bir kız var, tek noksanı boyunun kısa olması (155den de kısa değil), diğer yandan şişman, bakımsız ve kötü kokan, kaba saba ve kezban ruhu taşıyan bir kız var fakat boyu 170 dolayısıyla bir kaç müdahalelik işi var. Hangisi ile bir ömür geçirmeyi tercih ederdiniz?
(bahsi geçen soru ego tatmini içermemektedir, soran kişi ikinci kişi olmadığı gibi birinci kişi de değildir sadece erkeklerin boy meselesini ne kadar önemsediğini tespit etmek amacı ile sormuştur)
(bahsi geçen soru ego tatmini içermemektedir, soran kişi ikinci kişi olmadığı gibi birinci kişi de değildir sadece erkeklerin boy meselesini ne kadar önemsediğini tespit etmek amacı ile sormuştur)
Güncellemeler
+1 yıl
Anketi unuttum iyi mi
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar