Evlenince " zaten yüzüğü taktık " deyip eşinizi kıskanmayı bırakır mısınız yoksa kıskanmaya devam eder misiniz?
Ben sevdiğim insanı çok kıskanırım çünkü aşırı sahiplenen biriyim fazla bağlanırım bazen arkadaşları mı bile paylaşamam ki söz konusu eşimse bu duygu tavan yapar cinayet sebebi olur 🔪 😂😂😂
Asla kıskanmam fakat esirgerim.. Kıskanmak demek güvensizlik demek.. Esirgemek demek onu , korumak, himaye etmek ve hiç bir şekilde ise başkasına muhtaç etmemek demek.. Kıskanan insan hiç bir şekilde karşısında ki eşle güvenmeyen kişi demek.
Çevre beni alakadar etmez eşim alakadar eder eğer ona güveniyorsam iş bitmiştir. Bunu bilen çevre zaten hayatta bulaşmaz çünkü ağzının burnunun kırılacağını bilir.
Ben asil evlenince daha cok sahiplenip kiskanirim. Yuzugu takinca tamamen hayatlarimiz birlesmis oluyor o benim oluyor ve tabi ki bu bana sorumluluklarin yaninda haklar da getirecek. ben de onlari seve seve kullanacagim : )
Kıskanmıyorum pek. Nasıl olsa evlendik diye değil, Yani eşim daha kafasını kaldırıp kimseye bakmıyor ki niye kıskanayım 😂 iş yerinde görüştüğü bir kaç kız dışında pek kız arkadaşı da yok zaten 😊
aslinda kiskanclik yanlis yerde kullaniliyor kisinin esini Allahin haramlarindan koruması baska kötülüklerden korumasi babinda kullanilmasi gereken kelime gayrettir kisinin gayrete gelmesi esinin bir haram islediginde onu dogru yola sevketmeye cabalamasidir kiskanclik ise tamamen yerilmis bir huydur. insanlar Allahin kendilerine verdigi nimetlerde birbirlerini kiskanmamalidirlar
kıskanırım ama adam bunalmasın evliliğimiz zarar görmesin diye çok fazla belli etmem aşırı bir durum olmadıkça.. Çünkü çok fazla kıskançlık bir süre sonra bezdirir
O kız degil evli bir kadın 😂 benim ki ırkçılık degil nefsi mudafaa ırkcılık ingilizin zenciye muz atmasıdır. Urfanın %90 ı arapmış ahahah eyledir eylee 😂😂 araplarida sevmem asimile olmus Türkleride sevmem. Thanks for engel 😂
İkincisi küçük hanım.. Hem Türk'üm hemde eşim polis.. Yazık ki senin gibileri korumak için evinde olamayıpta nöbet tutuyor geceleri.. 😡 şimdide ben ikinizi engelliyorum hadi bakalım.
İmdi bende sana cevap vermek icin actim 😂😂 arkadas seni yanlis tanitmasaydi emmi gızı. Esin polis cok guzel bunu reklam etmen yanlis esim sizin gibirileri koruyor falan goren arka mahallede motolof hazirliyoruz sanacak ya ahahha esim koruyor muhabbetini bana yapamazsin ancak bir fistanliya yaparsin haddini bil. Bu arada Allah esinin ve diger polislerin yardimcisi olsun buyuk hanim salliyosundur belki esin polis bile degildir neyse diger polis abeylere dua etmis oldum. Hadi iyi aksamlar unutmadan bende pamukadam ve seni engeliyorum 😂😂
En İyi Cevaplar