Sevgilimin başka biriyle yazışmalarını gördüm ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar biz sevgilimle yaklaşık 3 yıldır birlikteyiz ve 2 yıldır birbirimizi hiç görmedik sadece telefondan konuşuyoruz 2 yıl öncede benim ailem istemediği için ayrıldık ve o askerdeyken barıştık biz ayrıyken kızlarla konuşmuş pek umursamadım sonuçta biz ayrıydık ve oda askerdeydi ama biz yine defalarca ayrıldık ailem yüzünden en son 3 ay önce tekrar barıştık bu sefer çok farklıydı çünkü olgunlaşmış değişmiş ya da ben öyle sanmışım çünkü sosyal medyada dul bir kadınla yazışmalarını gördüm hepsini okudum amacı tamamen cinsellikti ama bunu benimle birlikteyken yaptı şimdi bütün hesaplarını kapattı ne dersem onu yapıyor ama emin olamıyorum yıllardırda görüşmüyoruz sizce onu affetmeli miyim yoksa unutup yoluma mı bakmalıyım?
Sevgilimin başka biriyle yazışmalarını gördüm ne yapmalıyım?
Cevapla