Nişanlımın başkasıyla mesajlarını gördüm ne yapmalıyım?

Kızdan benim için ayrılmış kız bugün onu sevdiğini falan yazmış özlediğini yazmış bende o an görüp baktım nişanlım var şu an müsait değilim mesajına başka zaman cevap vericem yazmış benimki de

Güncellemeler
1 yıl
Evet tahmin ettiğim gibi bi kaç gün sonra kızla iletişime geçmiş tekrar barışmışlar halbuki nişanlım ayrılmak isteyen taraftı vicdan azabından dolayı şimdi kız geri yazınca neden barıştı bilmiyorum çok zor durumdayım halbuki üç dört güne hep yanıma gelir bana bağlıydı niye bunu yaptı evlenmemize günler kala
Nişanlımın başkasıyla mesajlarını gördüm ne yapmalıyım?
Cevapla