Benim geçmişim çok kötü, para karşılığı ilişkiler yaşadım. Ama şu an çok güzel bir hayatım var, ailemle yaşıyorum. Erkek arkadaşım beni aile kızı olarak biliyor. Çok mutluyuz, üstüme titriyor. Şimdi ona geçmişimden bahsedersem yıkılır. Sizce ne yapmalıyım, vicdan azabı çekiyorum...
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılmantiken ve dinen dusunurken bunun onu bilmeye hakki var mi tartisilir cunki gecmiste yapmis oldugun cirkin sey sadece senle Allah arasinda olan birsey. Eger yaptiklarindan pismansan tovbede bulunup kendini daha iyi biri olma konusunda caba gosteriyorsan Allah cok merhametli ve affedicidir. Lakin ders almamissan ve erkek arkadasi edinip yine ayni yakinlikda bir iliski yasayiyorsan uzucu. Yapman gereken zina ya yaklasmamak.
Diger yandan esin olacak ve hayatinin geri kalacagi zamani beraber gecirecegin kisiyle iliskini durustluk uzerine kurmamak ilerde evliligine zarar gosterir. Bunu dini bilgisi saglam ve tecrubeli insanlarla konusmalisin. Seni seven bir insan eger temizse uzulur, ama oda senin gibi onceden iliskiye girmis birisi ise sana birsey soylemeye hakki yoktur cunki kendiside sana sadik kalamamistir.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Yol yakınken anlat. En azından dürüst oldugunu düşünür. Sonra cıkarsa ortaya... ilk gecede belli olucak zaten herşey cocuk tecrübeliyse. Birde düşünsene daha önce takıldıgın biri cocugun yanında seni tanıyor ve yanlış birşeysöylüyor. Allah korusun evliliğin biter cocugunuz perişan olur.. Cok yazık olur çooook.! baştan söyle kesin.
10 Yorumla
ben 3 sene once akrabam tarafindan kacirilmisti, polisin yardimiyla ailem beni buldu evime hayatima geri dondum, aramizda hic bir sey gecmedi, yani bana dokunmadi bile, tepki gosterdim, hem o kadar alcaklik yapamazdilar,, simdi sevdiyim biri var, normal iliskimiz var, ve bana gecmis iliskilerini rahatsizolmadan anlata bilen ve benden de durust olmami istiyor, ben de zamani gelince ona anlatmak istiyorum, cunki yalani sevmiyor ve bunu benden duymasi daha dogru, karai ne olursa olsun soylemek istiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkeklerin gecmisi cok mu temiz de sen bu kadar dert ediyosun. Ulan bir zara ne takildiniz be arkadas. Benim de erkek arkadasim herseyimi biliyo benden yasca baya buyuk o da zamaninda hersey yasamis gormus ben de oyleyim. Yakinda evlenicez insaallah
Bu arada cok fazla esli iliskiden herhangi bir hastalik kaptin mi adis hiv haric?23 Yorumla
Soran+1 yılHayır, öyle herhangi bir hastalığım yok. Çok fazla kişiyle de birlikte olmadım. Ama yaşadıklarım kötü inkar edemem. Haklısın hemde çok haklısın. Peki sen en başında mı dürüst oldun ya da sonradan mı açıklık getirdin?
Cevap sahibi+1 yılBen hastalik kaptim ya vajina ici sigiller var kanser yapiyomus onunla ugrasiyorum. Valla ben ilk gunden soyledim boyle boyle dedim olumsuz dusunuyosan zamanini bosa harcama dedim o da gecmisin beni ilgilendirmez dedi konu kapandi
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
30
Cevap
58Cevap
:) 18-24 yazıyor.
1. sen ne ara bu para karşılığı ilişkiyi yaşadın?
2. niye yaptın
3. Kimsenin kimseyi geçmişi ile yargılama sorgulama hakkı yoktur. Geçmişin sadece seni ilgilendirir geleceğin ikinizi. Sen artık para karşılığında bunu yapmıyorsan ve gelecek hayatında bu tür şeyler olmayacaksa bu kesinlikle ve kesinlikle onu ilgilendirmez. Anlatırsan güven temeli yıkılır ve tekrar kurulmaz. Bu onu kandırmak değil onunda geçmişinde emin ol anlatmadığı bir çok şeyi olmuştur.
Dert etme hayatına bak geleceğe bak geçmişe değil...00 Yorumla
+1 yılbence bahset geçmişte herkes hata yapmıştır onun için düzgün bir adamsa geçmişin önemli olmamalı önemli olan onunla tanıştıktan sonrası ona böyle bir konuda yalan söylemediysen düzgün bir dille rahatça anlat ama bir yalan söylediysen bu sorun olabilir bir tek
20 Yorumla
+1 yılDürüst olmak bir erdemdir elbette ama ondan öncesi öncede kalmıştır. Tövbeni et Allah ile Aran'da kalsın. Çünkü ne kadar anlayışlı olursa olsun ben inanmıyorum bunu Birgün yüzüne vurmadan duracağını. Ha illa da anlatacam diyorsan evleneceğin kişiye anlatmalısın evlenecğini düşündüğün kişiye değil.
10 Yorumlavicdanin rahat birakmiyorsa anlat.
ama yok Allahla benim aramda eskide kalmis tevbe ettim daha yapmam ders aldim vb gibi dusunuyorsan kimsenin ne yasadigini bilmesine gerek yok. olayi kapatirsin unutmaya bakarsin.21 Yorumla- +1 yıl
hayatimiza giren yeni insanlara gecmiste ne haltlar yedigimizi neler yasadigimizi bir bir anlatmamiz mi gerekiyor?
ayrica ne yasadigin kimi ilgilendirir.
hayt bir sekilde sizi birlestirmis, ha soru sorar da yalan soylersen veya saklarsan o olmaz ama durduk yere 10 yasinda bunu yaptim 15 yasinda bunu 18 yasinda boyle oldu 24 de bu demenin ne anlami var. sordumu? yok o halde dert etme. hayatini yasa. neden soylemedin dediginde bir gun gecmisim icin yargilanmak istemedim ben su an oldugum kisiyim. dersin olur biter. kimseyi ilgilendirmez. oyle hatani da ona buna anlatmak da iyi birsey degil. gunahi dillendirmemek gerek
Gizli Üye(25-29)+1 yılOwww benim bir değişim ben bakireyim sevismisligim var erkek arkadaşım olsa söylemeli miyim diye tereddutlugum ve icimde hep bir vicdan azabı var sürekli canım yaniyor
279 Yorumla
Soran+1 yılÇok mu kötü? Kim bilir sizler kaç kadının günahına girdiniz? Kaç kadının vicdanıyla oynadınız. Biz hiç olmazsa yalan söyleyip onlara evlilik vaatleri vermiyoruz. Yalan da söylemiyoruz susuyoruz. Hadi kendimi geçtim, bir kadın geçmişinde sevişti diye sevip mutlu olmadan ölsün mü yani...
- +1 yıl
Kızım sen manyakmısın. Ne yazdıgımı okumadın sanırım... 24 yaşındayım ve bir kızın elini tutmaktan öte ilerlemedim. 4 kişiyle sevgili oldum 24 yıl boyunca. 2 si terk etti 2 siyle anlaşamadık. Hala kız ağı aldıgımı felan yazıyorsun. Bir kadın geçmişinde sevişebilir beni ilgilendırmez. ilgilendiren konudada söylemelisin. kimseyi kandırmaya hakkın yok cunki acıılacak böyle bir konu.
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 bu kadar büyük konuşup milleti yargılamak hosunuza mi gidiyor milletin namusu sen ve senin gibi insanlara sorgulamak düşmedi. Bir de sen ve senin gibi bakir erkeklerin Allah cezasını versin sen ve senin gibi düşünen insanlar yüzünden kadınlara bir f*hise bir or*spu gözüyle bakılıyor sen kız olsaydın ve senin başına gelseydi bu yaşananlar aynı şeyleri soyleyebilecek miydin bakalim. Kimin ne şartlarda ne hayat ne zorluklarla karsilastida böyle şeyler yaşadığını bilmessiniz anca basibos aç köpekler gibi urursunuz. Cunku siz erkeksiniz bizler kadiniz. Kadinlar zaten kim ki? Önce herkes kendine baksin sonra baskasini elestirsin. Namus bekçiliği yapmak size düşmedi!!!
- +1 yıl
Namus bekciliği asla yapmam. Herkesin kendi düşüncesi. Benim gibi insanlar olsaydı dünya daha iyi bir halde olurdu aptal kızcağızım benim. Bakirliğimin sebebi kendimi evleneceğim bayana saklamak istemem yoksa daha önce bende ilişki yaşardım. Kendini savunmayı boşver önce sen yobaz felan sanıyorsunuz bu tarz düşüncedeki herkesi. Orsplk ruhunda var işte kadın olsan anlardın diyorsun. Aptlın kızı bende erkeğim ben neden canım istediği zaman gidip kızlarla sevişmedim kendimi tuttum.
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 derdin ne senin
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 tanıyınca eline ne gecicek😠
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 hadi lan ordan
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 avcunu yalarsin
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 sorunlu musun oğlum sen
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 ya sabır bas git canımı sıkma benim kimseyi tanımak istediğim falan yok hele seni hiç yok
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 senden özür dilemek mi asla
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 evet tamda öyle dedim
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 iyi aferin
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 hayır yanlış bilemedin by bakir YAYIM gergin bir yapıya sahibim gelip ozurde dilemiycem
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 yazmazsin yazamazsin hatta yazma umrumda bile değil...
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 offf defol uyuz bakir
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 ooo bir de değil dili bakır değil bakir
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 ya niye ugrasiyon benimle niye gitmiyorsun
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 offffffffff sinir pis bakir
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 ne halin varsa gir ya ben gidiyorum uykum geldi seninle hiç ugrasamiycam pis uyuz bakir bozuntuusu seni
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 offff
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 lan agzina tkurdugum yorum yapıp durmasına..
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 defol kız bakir
Cevap sahibi+1 yılPis bakir
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 cidden seninle ugrasamiycam ben uyku gozumden akiyor heran yigilabikirim cene yoramam sana o yzden
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 evet gidiyorum
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 by by😴💤💤💤
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 hihi
Cevap sahibi+1 yılTatlım dün bdnsr
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 tatlm dme bhba
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 uymdcnk istyirm
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 uymsk istyorm
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 ii ya uykum var😙😔
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 canım uylim nsni lutfn
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 bnhım uyum var bgbnm
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 optm sni bky
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 dgumsidhsjsor88😙😘😨😒😞😞💔🙅💋❤💙💑👩👨😖
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 ben ne yaptım ya Şu an tk gizm sack gremiyroum cgun seyi bkrek ypmadm llerimdb tel dust dssck bb
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 iyi uykulr piß bkir
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 😛😴
Cevap sahibi+1 yıl@ryze123 ✋👋sana uykm u alcnca sorcm pis bkar
+1 yılGerçeklerin tamamını anlatma bence. Anlatacaksan biraz yalan katarak anlatacaksın. bir erkeğin seni kandırdığını, isteğin dışında seninle zorla birlikte olduğunu vs. şekilde anlat. Sadece bakireliğin bozulduğunu bilsin. Bence bu kadar yeter ama para karşılığı falan bahsedersen yüzüne bile bakmaz haberin olsun
00 Yorumla
+1 yılaslına bakarken bu tip olaylara hiç iyi bakmıyorum yani düşün sen başkalarına vermişin vücudunu , bir şekilde tövbe etmişsin. sevgiline vermiyorsun...
tuhaf geliyor bana kusura bakma genç.
ayrıca herşeyi bilmesi gerekmiyor erkek arkadaşının. sadece bakirelik olayına bişiler bul de ne diyeyim. yalan mı yok. bazen pembe yalanlar dünyanı değiştirir...00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılBen sana şahsi fikrimi söylüyorum.. Eğer seni anlayabileceğini düşünüyorsan %100 ne yaşadıysan anlat. Çünkü ileri de diyelim ki biri tarafından tanındın veya başka bir değişle bu işi yaptığın meydana çıktı, enazından erkek arkadaşın diyecekki "Nasıl olsa sen bana geçmişini anlattın, zaten biliyoruz, bunlar geçmişte kaldı sıkma canını" diye tesellisini de kendi yapacaktır. Ama şu da varki eğer anlayışlı biri değilse eğer, inan her kavga ettiğiniz de senin geçmişini yüzüne vuracaktır.
00 Yorumla
+1 yılBence bahsetmeyin. Çevremizdeki insanlar bizim geçmişimiz hakkındaki her şeyi bilmek zorunda değil. Eğer anlatırsanız bu durum ilişkinizi olumsuz yönde etkiler. Vicdanınız rahat olsun. Sonuçta hayatınız değişmiş. Bunları arkanızda bırakmışsınız.
10 YorumlaSaçmalama yasadikların sende kalsın. Açıklarken rüya biter. önemli olan bundan sonra yapmamak.
12 Yorumla
Soran+1 yılZaten bana bu konuda hiç bir şey sormadı da. Teşekkür ederim.
+1 yılacıyorum o adama.. yazık değil mi ya? Vicdanın el veriyomu senin.. adam gibi bir açıklama yap.. tm sonra dedikleri gibi tövbe ettim artık olduğum kişiyim falan de ama de yani bunu.. sormuyosa deme eyvllhta beyler bir adam sevdiğinin geçmişini niye sormaz buda ayrı bir konu?
00 Yorumlabenim. nisanlim. gibi davran bnce durust. olmalisin. ama yok. eger kabullenemez. diyosan acmayada bilirsin. ama sevgiline. haksizlik. ettigini. dusunuuosan. vicdaninin. sesini. dinlemelisin.
12 Yorumla- +1 yıl
11 aydir beraberiz, iki aydir nisanliyim. nisanlimi tanidigimdan beri hayttan tat alamadigini, herseyin bos oldugnu, hcbisye sevinemedigni, herseye karamsar bakarak gorsel olarak gozlemledigim sorunlari vardi. anlatirdi ama surekli farkli seyler soylerdi. ama kfama hc bir zmn otrmzdi bir eksklik vrdi. srekli bir kiz neden bu kdar mtsuz olup hyttan sogyabilir hyttan zevk almadgni syler. hp dusndm. tk neden oldgnu thmin ediydum oda kucuk ysta kzlarin bsina gln cinsel ist. ve korktugum bsima gldi ki nisnlim yillrdir bnun etksi altnda korkarak ysamis.
- +1 yıl
5ve7 yslrindyken 2defa,14 ysindki srfsiz amcsi trfindan cinsl istsmra ugrms. bn şk oldm npicmi bilemdim ama sogk kanlilkla dnlmek ve neolup bittgni ogrnmk istedim. bsindn sonuna kdar dnldim. seninde blmni istdm anlttim yksa icim rht etmickti dedi.22 yil onceki yillarca saklanlmis uzucu bir durum.1. olark onden sadce dkndurma olmus 5 yslrnda okula gitmdigi zmn yazin koydeyken. o anda bir korku kaplms, ve ordn kcmis. kucuk oldugu icin ne oldgna anlm verememis.
+1 yılOndan oncesiydi ve seninle Allah arasinda kalsin. O kisiden once veya ondan sonra bu islerden uzak durduysan, yeterlidir. Tovbeni de et tabii.
20 YorumlaHadi sevip beraber olanı anlarım, kandırılanı anlarım, tecavüzü anlarım. Lakin para karşılığı yapan artık mutlu olmasın evlilik konusunda. Hata da bir yere kadar be.
60 Yorumla
+1 yılBilmiyorum ama yalan atmakda olmaz.. Kardeşim ama pişman olmuşsun ne bilim Allah yolunu bahtını acık etsin
10 Yorumla
+1 yılHer şeyi anlat onada yazık sonuçta seni kabullenirse öyle kabullensin bu halini sadece şimdilik biliyor ileride illaki bir şekilde kulağına gider ve adam ozaman yıkılır kendin doğru zamanda otur sakince anlat
00 YorumlaNe kadar kötü olursa olsun herseyi bilmeye hakki var.
10 YorumlaAnlatmalisin. Durustluk her zaman buyuk bir erdemdir. Karsidaki insan gercekten olgun ve seni seviyorsa sonuca degil, sebebe bakar. Sayet bakmiyor ve senden faydalanmaya kalkisirsa (nasilsa herkesle olmussun falan tarzi) lutfen ayril.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı. Yazıktır adama, anlatta 3-5 bişey verip ilişkiye girsin senle.
20 Yorumla
+1 yılbahset ve çocuğun hayallerini yık, ülkeye bir keş daha kazandır. iğrenç yaşantınızla insanları etkilemeyi nasıl da başarıyosunuz. sakın saklayıp çocuğu daha fazla yıkma. bir an önce söyle ve hayatından çık o adamın
00 Yorumla
+1 yılNe olursa olsun birbirinize anlatmalısınız ama uygun bir zamanda düzgünce anlatmak çok önemli
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 441 cevap paylaştı. Kesinlikle söylemen gerek, seni herşeyinle kabul etmeli.
Ayrıca ona haksızlık etmiş olursun00 YorumlaSöyle, ya ilişkiniz ilerler ya da biter. Seviyorsa gitmez
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılevlilik olacaksa söyle ayrılsa bile başından ayrılmış olur en azından onada zarar vermemiş olursun kabul etmezse yoluna bakarsın malesef
10 YorumlaGeçmiş insanın peşini bırakmıyor eğer yaptığın şeyleri aynı şehirde aynı yaptiysan ve hala ordaysan bugün değil yarın çıkar karşına yok başka şehirlerde ortamlarda isen zor ama çıkarsa da buda senin kadersizligin kardeş
00 Yorumlaİlerde karsina cikma ihtimali var mı o gunlerin?
Eger yoksa hic bahsetme bence tövbe et sus dua et Allah'a o bağışlayıcıdır...00 YorumlaBugün Karşımda Namusdan Edepten Bahseden Bir Kadın Vardı, Üzerindeki Eteği En Son Kaç Derecede Yıkadığını Sormaya Utandım..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılKendi iyiliğin için anlatmamalısın ama ileride vicdan azabı çekeceksindir ve bir gün karşına çıkarsa geçmişin işte o zaman işler gerçekten çok büyür.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen olsam sevgilinin yerinde neden öyle bir hayat yaşadığını anlamaya çalışırım. Cevapların mantıklı ise yarı yolda bırakmam.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılTam tersini düşün erkek olan sen olsaydın bilmek hakkın olmaz mıydı? Adamı kandırma yalan söyleme haksızlık etme ona, bencillik yapip söylememezlik hiç etme yoksa Allah birgün verir cezanı
00 Yorumla O Zaman kafanı dağıt eğlen düşünme yeter benimde sorunlarım var böyle yapıyorum
10 Yorumlakesinlikle anlatmalısın ve başka çarelere başvurmamalısın anladın sen onu.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSenin gibilerde hep sans olur hayata bak ya biz namuslu ve guzeliz siz nasil her seyi yapip boyle mutlu oluyorsunuz unutma biim gibilerin laneti uzerinde olsunn
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılhaklısın gercekten :))
+1 yılBekareti onem veriyorsa zaten biter. Bakire olmadigini soyle. Tepkisine gore devam edersin,
00 Yorumla
+1 yılYa o geçmişindekilerden biri, geleceğindekinin karşısına çıkarsa? Ondan duyması daha mı sağlıklı?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSonradan öğrenirse emin ol daha çok yıkılır seni gerçekten seviyorsa her türlü kabul eder zaten bence söylemelisin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılEeee dün yediğin hurmalar hesabı. Kinamiyorum ama birakta olsun o kdara vicdan
00 Yorumla
+1 yılAsla anlatma. Sende unut gitsin. Geçmişe takılırsan gelecekte hata yaparsın.
00 YorumlaMuhtemel dogacak sonucu tahmin edebiliyorum Şu an keisnlikle anlatmalisin
00 Yorumla
+1 yılDüzeldiysen ve ne bileyim sadık kalıp sende geçmişi unutabilceksen hiç bahsedip herşeyi mahfetme bırak şu an nasılsan seni öyle bilsin mutlu olun ;)
00 Yorumla
+1 yılBahsetmelisin. Çünkü er ya da geç ortaya çıkar geçmişin.
00 YorumlaVay be şimdi aile kızısin demek ne diyelim g. olsun
10 YorumlaTamamen bir hayal kırıklığı olacaktır ve muhtemelen ayrılık yolu görünüyor
00 YorumlaYıkılır hemde ne yıkılır ama gelecekte duyarsa ne olacak
00 YorumlaDürüst ol. Kısmetin oysa zaten elini bırakmaz
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 733 cevap paylaştı. Söylemelisin. Kabul edecekse herseyinle etmeli
10 Yorumla
+1 yılCekme kardesim civi girdigi yere iz birakir cek cezani bizimdr nefesimiz vardi
00 Yorumla
+1 yılGeçmişin ırıspısı geleceğin prensesi mi olacak :D
61 Yorumla- +1 yıl
Ettiği lafa bak. Onla bunla gezip keyfini sürüp temiz aile kızı arayanlara ne diyosun peki merak ettim
Gizli Üye(36-45)+1 yılSenin gibi iğrenç varlığı Allah düşmanıma vermesin bakire olmayanla olurdan böyle olur
00 YorumlaE bir şekilde öğrenecek bigün, daha mı iyi?
10 Yorumla
+1 yılondan önceydi gecmisin onu ilgilendirmez
30 Yorumlabir anda anlatma adam kalp krizi geçirmesin
10 Yorumlaanlatman lazım sonuçlarına katlanabilecek misin
00 Yorumla
+1 yılanlat başkasından duyarsa ölür üzüntüden
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yıladama yazık böyle bir yalanla yaşamasın anlat
00 Yorumla
+1 yılYani hakki bilmek ama vb bilemedim
00 Yorumla
+1 yılBaşkasında duyarsa nolur?
00 YorumlaNamuslu ayağına da yatıyorsundur sen şimdi..
014 Yorumla- +1 yıl
Bı kısı olsa anlatsın ama bu durum kötü anlatmasın daha ıyı.
- +1 yıl
Tövbe etmsıtır belkı yapmasaydı ama yapmıs bıkere.
- +1 yıl
ıffetlı kalmak zor bu zamanda ders olmuştur umarım bu kadına.
- +1 yıl
Herkes kendı bılır ne dıyelım elın seyını bız adam edemeyız olan masuma olur neyse.
- +1 yıl
Amin sende ıyıce arastırmadan evlenme ;)
- +1 yıl
İnşallah cıkmaz boyle bırısı
- +1 yıl
rica ederim :)
+1 yılBakire olmadığını öğrenmicrk mi?
10 Yorumla
+1 yılGeçmiş dediğin nedir evlat
00 Yorumla- Devamını Gör (28)
Devamını Gör(73)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar