Bazı erkeklerin bakışları çok rahatsız edici, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar size bir sorum olacak! Bazı erkeklerin bakışları çok rahatsız edici, baska türlü bakıyorlar, bende bundan rahatsız oluyorum. Bu yüzden de artık her erkeğe ön yargıyla yaklaşmaya başladım. Kimseyle de arkadaş olamıyorum artık. Ne yapmalıyım. Yardımcı olun lütfeeeeenn... :(

Bazı erkeklerin bakışları çok rahatsız edici, ne yapmalıyım?
Cevapla