Bu zamanda neden aşk diye bir şey kalmadı yalnız olanlar neden bu zamanda arttı?

Arkadaşlar farkında mısınız bilmiyorum ama bu zamanda aşk diye birşey kalmadı gibime geliyor Çünkü şimdiki zamanda sevgili olanların sayısı git gide azalıyor eskiden yalnız kalan erkek sayısı azdı ama şimdi ise neredeyse kız arkadaşı olan kimse kalmadı bizim mahallede sizce bu zamanda neden aşk ve sevgi az neden şimdiki erkekler ve kadınlar neden yalnız Özellikle bizim ülkemizde yalnız kişilerin sayısı epeyi arttı artık liselerde bile sevgili olanların sayısı azaldı herkes içkiyle sigarayla kendini tatmin ediyor ve insanlar kendi hemcinsleriyle arkadaşlık yapıyor artık karşı cins güvenilirliğini yitirdi
Bu zamanda neden aşk diye bir şey kalmadı yalnız olanlar neden bu zamanda arttı?
Cevapla