1) Alttan alınmış kalkik kas Bu kas ifadeyi daha Seksi kışkırtıcı yapıyor 2) Üstten alınmış düz kas modeli Bu kasta kavis olmadığı için ifadeyi daha dogal masum, melankolik yapıyor Resimlere de bakarak sizce hangisi kadinda daha hoş
Kaşlar ve yüze verdikleri ifade? Sizce bunlara göre kadına hangisi daha çok yakışır?
Hayır çok keskin yapılmadığı sürece ikisi de doğal durabiliyor. Doğal demek düz kaş demek değildir. Zaten hiç kaşları almadan önce kendi kaş yapımız vardır. Doğuştan köşeli kaşı olanı düz yapamazsın çok zor ve yakışmaz
Hakliskm dogru. Benim kalkik doğuştan kavisli ama bir de bunu inceltince yüz ifadem çok sert yapıyor bakislarim değişiyor ben de o kavisi üstten alıyorum yumuşak oluyo daha iyi bir ifade oluyo yanlış mi yapıyorum
Kavisli kaşı çok ince yapmak ve çok köşeli yapmak pek iyi olmuyor benim gördüğüm kadarıyla. Biraz kalın yaparsanız daha güzel olur. Üstten alarak iyi yapmışsınız fakat çok almayın çok yuvarlak olmasın.
Hsklisin. Benim kas yapim söyle o kavisin olduğu kısımda çok az kas var . burnuma yakın yeri yani başlangıç yeri daha kalın. alttan o kavisli kısmı alınca da yolunmus gibi duruyo hem çok siritiyo yapmacık duruyo ve aşırı sert bir ifade veriyor
O zaman alttan o kavisli kısmı çok alıyorsunuz demekki çok alırsanız kaş da kalkar incede olur sinirli bir ifadede verir. Yani görmediğim içinde çok bilemiyorum ama kavisin altından sadece göze batanları alabilirsiniz? Düz kaşta hiç kavis olmayacak. Aslında youtubeda kavisli kaşı düz kaşa boyuyarak dönüştürüyorlardı. Ona bakabilirsiniz belki bir fikir oluşturur.
En İyi Cevaplar