İlk umut verip sonrasında arkadaş kalalım diyip şu an değişik bir ilişki içerisinde olduğum kız ne yapmalıyım?

İlk bana umut verdi adı olmayan çok güzel bir ilişki içinde buldum sonrasında arkadaş kalmanın daha iyi olduğunu söyledi yapma üzme beni dedim sinirliyken söylediğini söyledi şimdi beni sevdiğini söylüyor ama uzak ben peşinden koşmaktan sıkıldım onun için herşeyi yaptım ama bu kararsızlığından nasıl vazgeçiririm ondan vazgeçemiyorum ne yapmam gerek?
Güncellemeler
+1 yıl
Herhangi bie tecrübe veya bilginiz varsa lütfen anlatın
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
İlk umut verip sonrasında arkadaş kalalım diyip şu an değişik bir ilişki içerisinde olduğum kız ne yapmalıyım?
Cevapla