





Umudunu yitirdiğini hayallerinin tükendiğini söyleyen insanlar genelde sadece hayal kırıklığına uğradıkları için oluyor beklediği şey bir türlü gelmeyince gücü kırılıyor ama beklemeye devam ediyor zira yaşamaya değer bir şey görmüyor hayatta bu yüzden yaşam olduğu sürece umutlar ve hayaller vardır biz insanlar umut varlıklarıyız
Hayal kurmadan da yaşar. Umut etmeden de. Yaşamak denirse tabi:)
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar