yaa kızlar onu çok seviyorum ama sadece bir merhaba dedimişliğim var bugün bu adamın aynısı kızlar tanısınca kendi resminide koyacagım bana ınanırsınız belki


yazilanlan yorumlara baktimda inandirici geldi bana sanki umarim birlikte olursunuz cocuk kabul edecrkmi birde o var kizim 1 yuldan butarafa sana bakmadiysa biraz supheliyim cocuk ya cok namuslu ya da sevgilisi var elini cabuk tutsan iyi olur
helal olsun boyle bir adamsa kiskandim
zengin kiz fakir oglan aşkı bu ama siz konusmamisiniz bu olmadi simdi !! umarim sizde cok cekici ve guzelsinizdir
bakalim cocuk nedicek hadi hayirlisi
heheh :) zengin kız fakir oglan askı sevdim bunu
Sevgilin olacak yani, eminsin? Başka şansı yok mu diyorsun?
Tipe fazla aldanmayın ;)) Kafa yapısı, karakter, tavırlar, hobiler, vs vs birçok şey önemlidir bir ilişkide. Senin heyecanın cinsel çekimden başka bir şey değil şu an.
https://i.hizliresim.com/R3og37.jpg
aynı apartmanda 1 yıldan fazla durdum ve nedense hiç farketmeyişimin sebebiş nedir sence ben 7 katta oturuyom o zemin katta neden sence? salya sümük bişey olsaydı çoktan anlayamazmıyıdım sanıyorsun !!! tam 1 yıldır bu çocuk bana hiç yan gözle veya öylesine dahi bakmadı biliyormusun bunu !! ?
Çapkın olmamasi yetiyor mu senin için
sohbetim yok tanısıcm daha tanısmadım ama biliyorum iyi birisi
Tanışmadın bile ama sevgilin olacak... :)) Good luck
yolda görsen tanıyamazsın bu cocugu diyorum ya başa gelmeden bilmezsin yaa
kıskanclıga bakarmısın eheehheee
Sen yurt dışına çıkma. Başına kaza falan gelir :))
Öf çok komiksiniz ya geçen bu fotoğrafla biri trollemeye çalışmıştı 'benim bakın ' diye. Yemin ederim zeka testi şart üye olurken.
napim bebişim başına gelmemiş gelerdide göreurdum seni
etki uyandıra uyandıra sindirmişsin belli şimdide etki uyandırmaz yani :)
teşkür
Cevap
6Cevap
Sevgilın olacak sahis keklemis seni. Bu resimden binlerce hesapta var.
bu cocuk degil zaten yaa neden anlamıyonuz bu cocuga benzer bırısı dedim ben
https://i.hizliresim.com/VYvQ0j.png
Gerçekten mi😂😂
Hahahaha ifsa mod on :D
@justbreathe cin olup adam çarpmaya kalmanın sonucu 😂😂
ben bu adamı demedim yaa bu adama bnziyo dedim sadece
Kız bu adamın aynısı demiş ne diyonuz siz 😂😂
@denizhanımm bu cocuga çok ama çok benziyor inan bana
İnsan insana benzer☺
kızım sevgilin burda evden dısarı cıkarma vede kardesi falan varsa onuda bana ayarla:DDD
ya valla yokmus ben sırnasamadım ki hele bir dur ama yok benbilirsem yok numunelik lan bu
Buna benziyosa yakınından geçse yeter al evine besle nesli tükenmesin!!! Ama söyliym bunlar çok ukala olur tip varsa şansın zor
inanmıyorlar ya kafayı yiyecem cocuk öyle artiz filan degil sekerim kapıcı dairesinde apartman görvlisi olarak babasıyla ve ailesiyle kalıyor öyle bildiğin sandıgın gıbı degıl yani sosyal medya hesabı yok napayım sımdı zorla fotomu ısteyim
Gizlice çekebilirsin ben çok yaparım😂 ya canım çocuğun fotoğrafı bu sandılar ondan. Benziyor olabilir sanki hiç yakışıklı erkek yokmuş gibi tavırlar😌 Bence gidip direk tanış yoksa cidden pişman oluyorsun basit bir hoşlanmaysa bile tanıl canım. Hiç oşması hevesini alırsın belki sevgi olmaduğını görürsen yakın arkadaş bile olabilirsiniz gerçekten bunun pişmanlığını çok yaşadım şimdi olsa gider direk konuşurum ama tabi hoşlandığından bahsetme sakın!
dağlar kadar fark var aramızda kankiş maddi durumlarıda okadar iyi değil yaben? acaba benim kadar alışveriş bağımlısımı? hiç değil maddi olarak zaten basta çok büyük fark var ne olcağını bilmiyorum düsüncedede cok buyuk problemler cekecegim belli tamm asık oldukta ya sonra ama sunu biliyorum iyi yurekli bir cocuk onu bılırım yanı
O zaman gerisinin hiç bir önemi yok sende fedakarlık yapmayı bileceksin o zaman. Kendini kıs maddi durum dediğin çokta önemli değil ona bunu hissettirmezsen gerisi kolay. Yeter ki senin yanında kendini ezik hissetmesin ama dediğim gibi ne olursa olsun git tanış rahatlarsın yoksa kafayı yersin benden demesi...
Hem ne olacağı hiç belli olmaz😊😄kimler kimler yuva kuruyor canım ha bir cesaret
ben alışkanlıklarımı bırakamamda ek bigelir bulmak ve ona hissettirmemem habire yakasaına yapışıp hadihadi para denmez deme , yaaa ben ne saçmalıyorum daha konuşamadım ki ,
neden bole saçma saçma sırıtma geliyo bana bir türlü konusamadım ben ufff çok sitres basıyo yaaaa bakamıyom ki cocuga
Canım konuş bence çekinme, düşünmedwn yap düşünürsen yapamazaın bir anda oldu bittiye getir dövecek değil ya seni
Böylelerini sana bırakmazlar kızım unut onu :D
bu cocuk degil anlatamadım galiba bu cocuga benzeyen bı cocuk yanıı bizim apartmanda kızım 20 metre yakınımda yaa zaten boyle bı cocuk degil yani artis filan degil öyle
Bu tipteki adami bende severim nedir yani :D
yaa anla be sende
Hayal gücün kuvvetli baya
nie bole yapıyonuz bilmiyom inan bana kanıtlayacam bir aksilik olmasa
Olmayan sevgiliye don biçmeyelim
bos yere bu ne kıskanclık
Ne kıskancam? insana sevdiği en güzeldir millete sorup tescillemeye gerek duyman saçma
belkide heycandandır başına gelmedi senin hic
O değilde sen bunu ayarlıcan mı kendime
Kendine*
cocuk bu resimdeki gibi ama bu tipte değil su anda ama suslesen puslen aynı bu şekerim okk
Ben tipine bişey demiyorum seninle olacak mı çocuk emin misin diyorum
ahh keske ama cok yakınımda aynı apartmanda duruyoruz ıns beni sever
şanslısın.. umarım karakteri de iyidir
karakterinin iyi olduğuna ½ 90 eminim gerikalan ½ 10 ihtimalde umarım yanılmam
iyi
iyi deme dua ette nasip olsun
öff
Oha çok yakışıklı otesi tatlı
evet oyle deme yaa
Hımm peki mutluluklar
ne mutlulugu hala dogru dürüs konusamamadım bile kızım
Kalbi güzel olsun yeter
yakışıklıı hayırlı olsun inş.
Bu sana bakarmı lan :D :D
Yakisikli knk oyss <3
Kaçırma derim
Fake bu :/
yalan değil inanmıcaksın ama bu adama cok enziyoo
bundan daha iyi belkide
Masallahi var
Güldüm 😄😄
neden?
Ver gitsin :D
:) :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar