"Sırf birisi iyi geceler demediği için, iyi geçmeyen geceler vardır."
~Pablo Neruda
Benim yok.
Sizin var mı?
#Radical
~Pablo Neruda
Benim yok.
Sizin var mı?
#Radical
var ama iyi geceler dediği zaman de kötü geçiyordu geceler. mesele iyi geceler dileğinde bulunmakta değil. geceyi iyi etmekte. gün boyunca moralimi berbat eden birisi gece olunca iyi geceler dese kaç yazar?
çektirdiler
:) :) :)
Yooo horul horul uyuyom ben
binlerce kişi iyi geceler dilesede anlamsız
gecelerim kötü geçiyor..
Bazen çok fazla oluyor.
Atmasını istediğim kişi atsın yeter onun dışında herkes atıyor zaten. 😂 Üzülmüyorum artık, onlar geride kaldı. :D fjjfd
Cevap
8Cevap
İyi geceler dilediği zaman, kötü geçiyorsa da iyi geçmez.
Uzun zamandır bana her gece iyi geceler diyen yok ve onlar demedi diye kötü geçen gecem de olmadı.
Benim her gecem kötü artık kim ne demediyse bana ;)
Yok, her gecem çok iyi geçiyor😂
Insallah hic o duruma gelmem
Bazen olabiliyor yani.
Iyi geceler
Ceycey demeden gecem iyi gecmez😏
Yoo iyide geçiyot horul horulda uyurum 😂
Hiç iyi geçen gecem olmadı bilmiyorum.
Geceler zaten iyi değil.
Var buradan selam gönderiyom kendisine.
hiç bir gecem iyi gecmez
Bir ara vardı ama sanırım artık yok 😂😂
Kimse demiyo ki s. s.
Benim de yok 😇
oldu ama artık yok
Evet var.
Hayır yok
Hayir
Hayır yok.
benim yokk
yok.
haha :D yok
olmustur elbet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar