Çok kötü durumdayım sürekli ona yazmak istiyorum szce ben mi abartıyorum?

Astsubay biriyle konuşuyoruz bu hafta yeni görev yerine gidecek ve çok yoğun olduğunu söyledi bana whatsapptan dosya alıyorum konferanslar yemekler var onları konuşuyoruz dedi ve normalde çevrimiçi olmayan adam şimdi sürekli çevrimiçi bende huylanıyorum oda sinirleniyor çalışan biriyim beni alamazsın diyor ben böyle yaptıkça ona mesaj atmak geliyor içimden ve sürekli ağlıyorum sizce yaptığı doğal mı yoksa başkası mı var hesaplarında kızlar falan hep aynı sayıda
Çok kötü durumdayım sürekli ona yazmak istiyorum szce ben mi abartıyorum?
Cevapla