Aşık olduğum adam nişanlandı ama bana yazmaya devam ediyor hala. Çok zor bir durum bu benim için ve durduramıyorum kendimi.
Ne yapmalıyım?
Ne yapmalıyım?
Kesinlikle unutmaya çalış çünkü adamın karaktersiz olduğu belli nişanlı olduğu hâlde sana yazıyor seninle olsa bile seni üzer ona ait her şeyi unutmaya yok etmeye çalış aklından çıkar
büyü yapılmış gibiyim. 2 yılımız birlikte geçti şimdi hiçbi şey olmamış gibi kendine yeni bir hayat kuruyor
Evet ve yine hiçbir şey olmamış gibi sana yazıyor belli ki seni de yanında tutmak istiyor ama bence güvenme ve iletişimi de bitir daha iyilerini bulabilirsin bir süre acı çeksen bile
Unutmalisin mecbursun onu engelle numarani değiştir hem başkasiyla nişanlanmiş hemde sana yaziyor onun yaptiği yanlişin bir parçasi olma
farkındayım :( ama onu o kadar çok özlüyorum ki..
resmen kendime olan saygımı yitirdim
Ne kadar zavallısın ya. Hayatını bir erkeğe bağlamış, vasıfsız kadın modeli. Pek bir severim.
bu durumdan kendimi kurtarmak için buraya yazıyorum
Mimarlık okuyorum ve bir sürü hobim var aslında.
Ama aklımın bir köşesinde hala hep o var.
Nasıl aşıcam bilmiyorum ama çok yoruldum artık kaldıramıyorum
Bak ben aşk acısı ne demek bilirim. Terk edilmenin de, sevdiğin kadının dünya üzerinde bir daha olmayacak olmasını da biliyorum. Ama acısı hafifledi, artık kafamda eskisi kadar yer etmiyor. Kendimi yiyip bitirdiğim, saçma salak şeyler düşündüğüm zamanlar da oldu. Ama bir yerde artık tamam deyip ayağa kalkman gerekiyor çünkü hayat devam ediyor. Daha çok gençsin, kimler gelir kimler geçer.
haklısın, umarım ben de ayağa kalkarım
Cevap
3Cevap
başkasına yaz başka iş ibul kendine meşgul edicek
Kalbine söz dinletemezsin ki
dinletemiyorum ama biliyorum artık durmam gerek
Sen de ver ,
çifte gerek yapın :D sadqae
Oyun oyna
nasıl bir oyun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar